myslicie juz o swietach?

1. Data: 2006-04-02 22:31:18

Temat: myslicie juz o swietach?
Od: "Agata Mryczko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej;)

nie wiem jak was, ale tak wlasnie mnie zaczelo nachodzic co bu tu zrobic,
poza standartowym zurkiem jakas pieczenia i serniczkiem No i jajkami
faszerowanymi (znalzlam fajny przepis w moim gotowaniu na 3 kolorowe
apetycznie wyglada;)

pozdrawiam
Agata"agatonek " Mryczko

2. Data: 2006-04-03 03:58:37

Temat: Re: myslicie juz o swietach?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Mryczko" <a...@s...pl> wrote in message
> [...]
> poza standartowym zurkiem jakas pieczenia i serniczkiem No i jajkami
> faszerowanymi (znalzlam fajny przepis w moim gotowaniu na 3 kolorowe

Mazurek na Wielkanoc! I baby - na gotowane można kupic formę w sklepie
internetowym Holkap - http://www.sklep.holkap.pl/ większa:
Forma do gotowania babki duża
5907614801038
Mniejsza:
Forma do gotowania babki
5907614805302...

3. Data: 2006-04-03 08:10:31

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poza standartowym zurkiem jakas pieczenia i serniczkiem No i jajkami
> faszerowanymi (znalzlam fajny przepis w moim gotowaniu na 3 kolorowe

O, rzeczywiście, najwyższa pora robić blaty do mazurków! Dzisiaj zrobię.
Dzięki za przypomnienie.
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2006-04-03 09:16:09

Od: "Agata Mryczko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> O, rzeczywiście, najwyższa pora robić blaty do mazurków! Dzisiaj zrobię.
> Dzięki za przypomnienie.

hmmm a ja jeszce jakos mazurkow nie robilam zawsze jest sernik wszyscy go
ejdza, baby wielkanocnej tesz nie robie bo niekt nie je tyko stoi na stole
ako ozdoba.

pozdrawiam
Agata "agatonek" Mryczko

5. Data: 2006-04-03 10:55:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko napisał(a):
> [...]
> poza standartowym zurkiem jakas pieczenia i serniczkiem No i jajkami
> faszerowanymi (znalzlam fajny przepis w moim gotowaniu na 3 kolorowe

Daj przepis na te jaja faszerowane :-).

Pozdrawiam
Ewa, co myśli o świętach juz od miesiąca, a i tak będzie jak zwykle
wszystko w pośpiechu robiła

6. Data: 2006-04-03 11:21:24

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> O, rzeczywiście, najwyższa pora robić blaty do mazurków! Dzisiaj zrobię.

Już?? Tak szybko?? Dwa tygodnie jeszcze do swiąt.

DJD
co nigdy jeszcze nie piekł mazurków

7. Data: 2006-04-03 15:04:05

Od: "Agata Mryczko" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj przepis na te jaja faszerowane :-).
mowisz masz ;) jak mowie sama ich jeszcze nie jadlam

jajka z 3 kolorowymi farszami:
12 jaj, sol pieprz, FARSZ ZOŁTY: 6 lyzek majonezu, luzka ostrej musztardy,
1-2 lyzeczki kurkumy lyzka rzezuchy, Farsz Zielony: 6 lyuzek twarogu
ziolowego, lyzka pesto, lyska listkow bazyli, lyzka soku zcytruny lyzeczka
skorki z cytruny, FArsz CZerwony: 6 lyzek twarogu sietankowego, 2 lyzki
przeceiru pomidorowego, kawalke czerwonej papryki, 1/2 lyzeczki papryki
ostrej, lyzka zairen slonecznika.

ugotowac jajka na twardo, obrac ostudzic przekroc na polowki.
farsz zolty: zoltka wyjac z jajek, utrzec z majonozem, musztarda kurkuma,
przyprawic sola i pieprzem. RZerzuche, oplukac i posiekaC. wsadzic farsz do
szpryc ( np z koncowka w ksztalcie gwiazdki) wycisnac do polowek 8 bialek ,
udekorowac rzerzucha.
farsz zielony: listki bazyli umyc, osuszyc posiekac.twarozek utrzec z pesto
sokiem i skorka, dodac bazylie, przyprawic sola i pieprzem wsadzic do
szprycy i wycisnac do 8 polowek jajek, posypac starta skorka cytrynowa
farsz czerwony: papryke posiekac, Twarozek wymiszac z przecierem. papryka,
sola i pieprzem. Wsadzic do szprycy wycisnac do ajjejk pozostalych,
udekorowac ziarnami slonecznika

smacznego;) calkiem fajnie brzmi i wyglada, zoabczymy jak bedzie smakowac
Agata "agatonek"Mryczko

zrodlo: moje gotowanie, kwiecen 2005

8. Data: 2006-04-03 15:16:14

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poza standartowym zurkiem jakas pieczenia i serniczkiem No i jajkami
> faszerowanymi (znalzlam fajny przepis w moim gotowaniu na 3 kolorowe

Witam
U mnie na wielkanoc, to z "ciast" jest tylko pascha / z bialego sera ,
bakalie i cos tam jeszcze/ i sernik. Pieczeni zadnej nie robie, bo pieczen
mam na okraglo przez caly rok /miesny jestem/. Napewno bedzie boczek
zawijany, i szynka /surowa wedzona/. Na obiad w niedziele, to byla
przewaznie kaczka, ale teraz w zwiazku z ta "kacza grypa" to moze bedzie ges
/jak uda mi sie kupic/, oczywiscie biala kielbasa i jaja. Tesciowa pewnie
zrobi ozory w galarecie /super/ i salatke warzywna tradycyjna, to troche
przywiezie, jak zaprosze tesciow na ges.
Zakupy wielkanocne robie przewaznie "na ostatni dzwonek" czyli w piatek.
Korzystajac z okazji zapraszam na moje strony wielkanocne.
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/wielkanoc1.html
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/stol.html
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/wielkanoc_2004.h
tm
Pozdrawiam
maf

9. Data: 2006-04-03 15:19:15

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał w wiadomości >
Korzystajac z okazji zapraszam na moje strony wielkanocne.
> [...]
Zapomnialem dodac, fotki sa klikalne/powiekszalne ;)
maf

10. Data: 2006-04-04 06:15:33

Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maf napisał:

> [...]
>zrobi ozory w galarecie /super/ i salatke warzywna tradycyjna, to troche
>przywiezie, jak zaprosze tesciow na ges.

Ja zbieram przepisy namiętnie i jak na razie w domu króluje głównie
teoria miast praktyki;-). Na święta planujemy iść do teściów, a żeby nie
z gołymi rękami, to sernik się upiecze, Tygrysowi da się szansę
malowania jajek (znowu Musierowicz się przypomina i pisanki Bobcia w
Hitlera i bakterie...), no i na pewno jakieś jajka faszerowane, bo
bardzo lubię. Najchętniej proste - zoltko ugotowane wymieszać z rybką i
odrobiną zieleniny z majonezem (niewielka ilość, tak by połączyła
składniki). Najpyszniejszy!
Ostatnio przepisywałam przepisy wielkanocne z... "Wróżki" (nie drwić!
Nie czytam, tylko stare numery od koleżanek wyciągam dla przepisów i
ciekawostek botaniczno-mineralnych) i znalazłam przepis na świąteczny
pieczony rostbef. I każą "wyżyłować" mięso. Teraz moje pytanie - jak ja
mam usunąć żyłki, błonki i tłuszczyk z dwu kilo mięsa z kością, nie
krojąc tego na plastry, bo do pieczenia musie pójść w całości? Zamarzył
mi się taki rostbef...
Panterka

test
Zakwas!