Re: nadopiekuńcza inaczej

From: "ulast" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: nadopiekuńcza inaczej
Date: Wed, 21 Feb 2007 07:35:04 +0100

Użytkownik "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:erg6gn$4u1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Pojęcia nie mam.

No właśnie,wiec tę sprawę (Mai i tamtej dziewczynki mamy z głowy) ;-)

> Z tego co mówią dzieci, m. in. Maja, to ta dziewczynka chciałaby pojechać na
> wycieczkę czy zieloną szkołę, ale po prostu pogodziła się z losem i nie
> jeździ.

Maja mówi,że tak mówią dzieci?
Wszystkie dzieci tak mówią?
Rozmawiałaś ze wszystkimi dziećmi które tak mówią, czy tylko z Mają?

> W wieku 9 lat?
> Miałaś możliwośc wyjazduu na zieloną szkołę, gdzie jed\chały _wszystkie_
> dzieci z Twojej klasy a Ty jedna nie?

Miałam możliwość, wtedy jechało kilka klas (chyba dwie równoległe) ale kilka
osób zostawało z różnych względów i cieszyliśmy się,że będą fajne zajęcia ;-)

> Z przekazu ustnego od dzieci, z obserwacji, że np. mamusia zabiera jej
> ubrania, bo bakterie itp.
>
> Ale faktycznie - dam se siana i już.

Nie daj se siana.
Ale wyznacz sobie czas jaki chcesz poświęcić na załatwienie tej sprawy i z
jakimi osobami pogadać.
Zrób to a potem daj se siana.

Wychowawca/pedagog....i mama.

Ja tak bym to zrobiła- jeśli by mi zależało na "naprawianiu świata"...to z całą
pewnością pogadałabym z mamą tej dzieczynki.Dyplomatycznie, z dystansem....może
owa mama straciła dziecię w jakimś wypadku, albo co?...No nie wiem...

Ula (ulast)

<Białoruscy uczeni dowiedli, że największą ilość witamin
zawierają ...apteki.>

www.ansibl.com