nalesniki

21. Data: 2003-08-25 10:54:15

Temat: Re: nalesniki
Od: "Ola" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I w tym momencie przydałaby się informacja Oli - na jakiej jest diecie.

wiec Ola nie jest MM ani DO ;)
Ola jest na diecie 1500 kcal, ktora dostala z instytu zywnosci i zywienia
jem wszystko (oprocz czerwonego miesa) tylko z ograniczeniem
oczywiscie wyeliminowalam przyduza ilosc tluszczu i cukru

swoja droga w polaczeniu z sportem dalo to juz -25 kg;)
[od konca maja tego roku]

22. Data: 2003-08-25 11:08:10

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> swoja droga w polaczeniu z sportem dalo to juz -25 kg;)
> [od konca maja tego roku]

3 miesiace, 25 kg - wynik imponujacy.
Gratulacje - z dwoch powodow:
1.utrata wagi
2.niby banalny temat - nalesniki - a jaki ruch w sieci ;-)

Pochwal sie, od jakiej wagi startowalas, ile jeszcze chcesz sie pozbyc kg, i
co zamierzasz zrobic po zakonczeniu diety 1500, by nie bylo jojo.

Pozdrawiam
Kafka

23. Data: 2003-08-25 11:19:49

Temat: Re: nalesniki (farsz do nich)
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> przepis wygląda optymalnie :))
> tylko popracowałbym jeszcze nad samym naleśnikiem;
> mąka razowa i sposób pieczenia tak aby naleśnik nie "łapał" tłuszczu

A ja odwrotnie ;)) potroiłbym ilosć jajek ( a raczej żółtek ) zmniejszył
mąke i pozwolił "opić się" smalcem ze smażenia mniam mniam i do tego bita
śmietana ;)))
Slawek

24. Data: 2003-08-25 11:32:25

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> swoja droga w polaczeniu z sportem dalo to juz -25 kg;)
> [od konca maja tego roku]
To gratulacje!!!!!!Pozdrawiam Hafsa
--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

25. Data: 2003-08-25 11:33:57

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bickbn$2v6$1@inews.gazeta.pl...
> Hafsa w wiadomości news:bicihf$qbf$1@inews.gazeta.pl pisze:
> Mozna wszystko, ale tutaj chodzilo o ton i tresc odpowiedzi oraz o grupe,
na
> ktora to poszlo. Zreszta Slawek juz przeprosil.

A ja nie zauwazylam jakiegos zlego tonu i tresci.Nawet jesli sie
pomylil.Przeciez kazdy jest tylko czlowiekiem a nie komputerem;-)
Hafsa

26. Data: 2003-08-25 11:37:57

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bicokk$k44$1@inews.gazeta.pl...

Qrde jaka rasowa dyskusja o nalesnikach, jakby na pl.rec.kuchnia kobitki
gadaly ;-) tylko smak na nalesniki z rodzynkami narobiliscie.....I jak tu
byc na jakiejkolwiek diecie????Hafsa

27. Data: 2003-08-25 11:51:50

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiscie wyeliminowalam przyduza ilosc tluszczu i cukru
>
> swoja droga w polaczeniu z sportem dalo to juz -25 kg;)

Dzięki za info :)

Do innych grupowiczów: No i czy nie byłoby bardziej czytelnie, gdyby na
przykład Ola dodała we wcześniejszym poście tę drobną (acz istotną w
kontekście toczących się na tej grupie dyskusji) informację przy podpisie?
Na przykład:

Ola [dieta IŻŻ - 1500 kcal]

Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

28. Data: 2003-08-25 11:58:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja odwrotnie ;)) potroiłbym ilosć jajek ( a raczej żółtek ) zmniejszył
> mąke i pozwolił "opić się" smalcem ze smażenia mniam mniam i do tego bita
> śmietana ;)))

w cieście białka jajek są substancja spajająca:), a jeśli zmniejszysz ilość
mąki to naleśnik nie wchłonie dużej ilości smalcu

29. Data: 2003-08-25 12:09:12

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <m...@p...postem> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A ja nie zauwazylam jakiegos zlego tonu i tresci.Nawet jesli sie
> pomylil.Przeciez kazdy jest tylko czlowiekiem a nie komputerem;-)
No tak ale Ty jesteś na DO a Marcin Vege ;))
Slawek

30. Data: 2003-08-25 12:14:21

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to Mon, 25 Aug 2003 10:54:16 +0200, gdy "czarnyjanek"
<c...@p...onet.pl> napisał:

>jakby nie spojrzeć to naleśniki nie nadają się na żadną dietę z obecnych na
>grupie

Hmmm a jeśliby użyć nieoczyszczonej mąki żytniej i otrąb?
Ponadto oliwa + mleko odtłuszczone? Moze by wyszło MM-compatible? :)
(inna sprawa, że nie wiem czy bym chciał jeść takie naleśniki ;-)

pzdr
Vroobelek

Siemię raz jeszcze
Co mi pozostaje?