Re: nalewka

From: "Art (Gruby)" <j...@p...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: nalewka
Date: Tue, 16 Jan 2001 09:04:29 -0800

On Tue, 16 Jan 2001 17:28:22 +0100, "Wlodzimierz Macewicz"
<w...@i...pw.edu.pl> wrote:

>koncu
>
>o ile pamietam to ,,nalewka'' na korzeniach nazywa sie nastojka
>

>pozdrawiam WM

Kiedys dawno temu pewien starszy wielenszczak tlumaczyl mi ze nalewki
tym sie roznia od nastojek ze pierwsze to tylko swierze owoce(ziola)
przelewane spirytusem a nastojki to spirytus z owocami lub ziolami
stojacy czas jakis ;-)
Teraz wedlug _mojej_ filozofii nalewki to alkohole do ktorych dodajemy
soki lub wyciagi z owocow lub ziolek , nastojki zas to trunki w
ktorych owoce i ziola lezakuja .
Mysle ze Wladyslaw lub Slav mogli by cos powiedziec na ten temat...

Art.(Gruby)
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours."