Re: nerwica lekowa + problemy z lorafen'em, pomocy !

Data: 2003-02-17 10:32:40
Temat: Re: nerwica lekowa + problemy z lorafen'em, pomocy !
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

Witam,

> Podziwiam ludzi którzy potrafili wyjść z nerwicy lękowej przy pomocy
> jedynie ziołowych tabletek i własnego umysłu/silnej woli itp.

Zobaczymy co bedzie, z psychologiem i tak jestem juz umowiony ale
kto wie czy sam sobie nie pomoge - przede wszystkim powtorna
zmiana trybu zycia (nawet mi to wychodzi ;) i doglebnym uswiadomieniem
sobie co to ta nerwica i z czym ja zjesc na sniadanie, tak zeby wieczorem
byla martwa ;) Z reguly jak dorwe sie do jakiegos tematu to draze i draze,
az wydraze i poznam 101% mozliwosci, wlasciwosci, zalet i wad,
wszystkich dostepnych rozwiazan itp., a ze Internet z racji
wykonywanego zawodu mam w malym paluszku, a w nim siedzi wiedza
ma wszystkie tematy, moze sobie z tym poradze :)

> Nie jestem co prawda lekarzem ale znam już trochę tę chorobę więc moge Ci
> powiedzieć: po 25 tabletkach Lorafenu to raczej chyba nie można się
> uzależnić. Zresztą wiele razy spotkałam się z opinią, że Lorafen używany w
> nagłych przypadkach, a nie z przyzwyczajenie nie uzależnia. Ale to jest

Dokladnie, niestety nieuswiadomiony bralem to paskudztwo przy kazdym
"ataku" :) Ciekawy jestem bardzo, jak dlugo taki atak moze trwac i
czy czlowiek jest sam w stanie sie uspokoic ? Chyba wszystkie moje
przypadki byly leczone lorafenem albo dotylkowym zastrzykiem
uspokajajacym (no, byl tylko jeden taki przypadek - pierwszy zreszta :)

> tylko zaszłyszana opinia. Sama Lorafen wzięłam tylko raz i tak źle się po
> nim czułam, tak bardzo straciłam kontrolę nad swoim ciałem, że nigdy
więcej
> już się nie odważyłam go wziąść. Wolałam pocierpieć.

Mnie on niesamowicie wycisza i uspokaja, choc nie moge go za bardzo
uzywac, chocby z tego wzgledu ze codziennie musze jezdzic samochodem
- a po nim zycie toczy sie w zwolnionym tempie...
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006