nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)

31. Data: 2014-12-21 17:32:42

Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 16:57:17 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> No proszę, nowe prawo klona stokrotki: każdy człowiek ma prawo tylko do
> dwóch urządzeń danego rodzaju w życiu ;->

A cóż ja poradzę na to, że idiota nie rozumie, o co biega.

32. Data: 2014-12-21 17:39:41

Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2014-12-21 16:01, Andrzej Lawa wrote:
[...]
> Ja też. Ale coś to może jeszcze da się naprawić nie jest dla mnie
> śmieciem. Ty za to jesteś nienaprawialny.
To trzeba było zamówić serwisanta i naprawić ten sprzęt. Byłoby taniej
niż nowa lodówka i środowisko naturalne byłoby trochę ochronione. :-D
Ale czekaj, czekaj... Nie opłaca się bo serwisant nie chce tego zrobić
za 12,50 zł. :-D

> Nie wiję się, szczylu.
Oj wijesz się, wijesz. W każdym razie kontynuuj bo jest śmiesznie. :-D

33. Data: 2014-12-21 18:35:44

Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

--
Marek

34. Data: 2014-12-21 21:13:29

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 18:35, Marek pisze:
> danej
>

> Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

35. Data: 2014-12-21 21:28:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

Od razu widać, że nie masz pojęcia o wyobrażeniu w tej dziedzinie. Jakież
głupoty potrafi wymyślać ignorant na podstawie zupełnie sensownego posta...
http://forumprawne.org/nowe-technologie/420703-ustal
anie-przez-policje-tozsamosci-po-ip.html

36. Data: 2014-12-21 23:02:56

Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Dec 2014 21:13:29 +0100, Andrzej Lawa
<a...@l...com> wrote:
> Twierdzisz, że każdy CZŁOWIEK ma przypisane IP?

Nie, bi nie napisał że każdy człowiek ma przypisane ip, a tym.ci
napisał, zaprawdę, nie było kłamstwa.

--
Marek

37. Data: 2014-12-21 23:11:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 15:46:35 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
> On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
> No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również
> cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
> śmietnik. :-D

> Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
> naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

> Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
> godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

To zależy jak się ktoś przygotuje. Kupuję modem do bezprzewodowego netu. Do oporu
jest tego. kupuję w komisie, na rynku. Płacę gotówką. Kupuję kartę do netu. Odkładam
te dwie rzeczy na półkę na pół roku, żeby wszyscy co mi sprzedawali zapomnieli o
sprzedaży. Czyli komu i gdzie. Z tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp.
Najlepsi eksperci się zesrają a mnie nie namierzą.

38. Data: 2014-12-21 23:40:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 14:11:16 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> [...]
tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp. Najlepsi eksperci się zesrają a

A kartę sim do tego netu od Ruskich?
;-PPP

39. Data: 2014-12-22 00:11:31

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 23:40:13 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
tej karty i modemu żadnych połączeń typu poczta itp. Najlepsi eksperci się zesrają a

Głupsza jesteś niż ustawa przewiduje. W każdym kiosku, każdej żabce itp są karty do
netu. Dowodu nikt nie woła jak się kupuje.

40. Data: 2014-12-22 00:19:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:11:31 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> Głupsza jesteś niż ustawa przewiduje. W każdym kiosku, każdej żabce itp są karty do
netu. Dowodu nikt nie woła jak się kupuje.

Sam jesteś głupi - mam licznik prądu, który sobie aktualizuje czas
(letni,zimowy) i inne dane BEZ neta, karty bankowe mają czipy, dzieki
którym wszystko można sprawdzić (co prawda przez net, ale JEDNAK)- a
FIZYCZNEJ LOKALIZACJI radośnie kupującego "anonimową" kartę w kiosku (i
radośnie UŻYWAJĄCEGO jej) niby nie? Tak Ci powiedzieli? Ty się urodziłeś
dziś po południu, że wierzysz, iż wszystko wiesz, co kryje w sobie Twoja
karta?
333333-)

syfon brodzikowy
Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.