Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

281. Data: 2019-05-29 22:04:48

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-29 11:00, Trybun wrote:

> Osobiście widzę w tym chęć dominacji nad światem, ropa (i inne bogactwa)
> jest tylko miłym dodatkiem, a nie celem samym w sobie.

Potwierdzam,
Dominacje nad Światem mają wpisaną w prawo i religie.

282. Data: 2019-06-01 10:43:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 21:46, Ilona pisze:

> Proponowałem to w 90', ale, niektórzy rysowali kółka na czole i się w
> nie pukali.

Zachowanie adekwatne do zawartości pod tym czołem.

283. Data: 2019-06-01 10:44:22

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 21:48, Ilona pisze:

> Sam widzisz, tu nie chodzi o uczciwość, tylko o realne kwoty.
>
> //jest cztery sposoby wydawania pieniedzy... itd...

Nie da rady na straży moralności i porządku postawić kłamcę i oszusta i
mieć nadzieję że on zrobi porządek w kraju.

284. Data: 2019-06-01 10:44:40

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 21:56, Ilona pisze:

> W zasadzie, można wówczas liczyć, że taki wróg z drugiego końca
> Świata, nie załomoce  niespodziewanie kolbą w dzrzwi :)
>
> //i nic więcj.

To już nie te czasy gdy wróg zewnętrzny łomotał kolbami w drzwi.

285. Data: 2019-06-01 10:45:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 22:00, Ilona pisze:

> Coś jednak, ktoś musi zrobić. To jest normalne _niewolnictwo_ .
> To jest niedopuszczalne, aby w XXI wieku istniało coś takiego.

Musi? Międzynarodowe prawo jasno się w tych kwestiach wyraża, jednak na
forum ONZ nikt nie podnosi tych kwestii.

Co do drugiej sprawy zgadzam się w 100%ach - kapitalistyczną zarazę
trzeba wyplenić i to w trybie natychmiastowym. W XXI w nie przystoi
pasożytować na drugim człowieku.

286. Data: 2019-06-01 10:46:02

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 22:03, Ilona pisze:

> No nie osłabiaj ze mnie!
>
> Jak szewc kupi sobie za 50 zł, kawałek skóry ze zdechłej krowy, z
> której uszyje buty i sprzeda za 100 zł, to gdzie tu jest kradzież?

Nie jest właścicielem ani ten co mu sprzedawał tą skórę ani ten szewc.
Jego jest tylko praca jaka włożył w uszycie tych butów. Zawłaszczając
skórę te dwa gnojki wszystkich nas zubożyli.

287. Data: 2019-06-01 10:46:21

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.05.2019 o 22:04, Ilona pisze:

> Potwierdzam,
> Dominacje nad Światem mają wpisaną w prawo i religie.

O jakiej religii piszesz? Przyznam że nie znam religii która propaguje
takie faszystowskie metody.

288. Data: 2019-06-01 16:02:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2019 o 10:46, Trybun pisze:

> O jakiej religii piszesz? Przyznam że nie znam religii która propaguje
> takie faszystowskie metody.

Przecież każda religia chce dominować nad światem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

289. Data: 2019-06-02 02:46:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:43, Trybun wrote:

> Zachowanie adekwatne do zawartości pod tym czołem.

albo oportunizm.

290. Data: 2019-06-02 02:53:52

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-01 10:44, Trybun wrote:

> Nie da rady na straży moralności i porządku postawić kłamcę i oszusta i
> mieć nadzieję że on zrobi porządek w kraju.

Dlatego, najlepszym rozwiązaniem jest, by każdy pilnował swoich
pieniędzy sam.

//wtedy istnieje tylko jeden, jedyny i jednocześnie najlepszy sposób
wydawania pieniędzy.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"