Re: ... no i mam problem ...

From: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: ... no i mam problem ...
Date: Mon, 7 Sep 2009 22:26:08 +0200

Użytkownik "MOLNARka" <M...@M...pl> napisał w wiadomości
news:h7ji0q$ql6$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Eh ... lubię to przedszkole i w ogóle ... ale dziś mnie z lekka wkurzyli.
>
> Od początku - jak były przyjmowane moje dzieci do maluchów te 2 lata temu
> to w okolicy było mrowie dzieciarów a przedszkoli mało.
> Zaowocowało to tym, ze najpierw moje przedszkole utworzyło jedną grupę
> maluchów (gdzie trafiły moje dzieci) a później utworzyło także 'grupę
> dodatkową'. Grupa ta dostała salę z wyremontowanej sali gimnastycznej i
> przystosowaną ad hoc żeby mieli gdzie być. I o te sale się aktualnie
> rozchodzi ;-)
> [...]

Wg mnie trochę źle rozwiązano problem dodatkowej grupy. Najpierw 2 lata w
tej samej sali, a teraz awans do innych sal. Z drugiej strony teraz Wasza
grupa ma być poszkodowana, bo będzie w sali słabiej wyposażonej.

U nas naturalna kolej rzeczy zwykle jest taka, że dzieciaki awansują i
przechodzą do nowych sal, gdzie są zabawki odpowiedniejsze do ich wieku.

Może dla was rozwiązaniem będzie próba wyrównania niedoborów tej sali?
Rozdzielenie zabawek czy jakoś tak? Choć nie wyobrażam sobie tego, bo jeśli
dobrze rozumiem to są 4 grupy normalne (3, 4, 5, 6 latki) i dodatkowa grupa
5 latków. Czy liczebność grupy nie pozwala na połączenie obydwu grup?
Albo sala grupy dodatkowej powinna być uzupełniona pomocami z sali grupy 5
latków. No ew. wspólna zabawa w sali 5 latków, a tylko prace indywidualne
grupy dodatkowej w tej sali?
Ciekawa jestem jak to rozwiąże przedszkole.

Pozdrawiam,
Vicky S.