nowa amnestia cbneta :)

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

'Zazdrość' to jedyne określenie, jakie Ci przychodzi do głowy ?

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo mi się podoba ta Wasza rozmowa o żywiołach, ale jakoś nie umiem się
> w niej odnaleźć. ;)

Znaczy się co, nie wiesz, jakiego jesteś koloru ? ;)
A czego Ci brakuje ?

Przestrzeni, swobody, szerokiego spojrzenia na rzeczy ?
Powietrza, lekkości, łatwości w przyjmowaniu zmian ?
Ziemi, stabilności, spokoju, rozwagi ?
Wody, komfortu, przyjemności, łagodnosci i uśmiechu ?
Ognia, aktywności, kreatywności ?

BTW. masz coś wspólnego z kompleksem Medei ?
W praktyce obserwowałem go u matek samotnie
wychowujących dzieci.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@o...eu> tak oto plecie:

> Dzięki, dobrze. A Ty?
> :-)

Ja nie. Ale dziękuję za troskę.

Qra

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyobrażam sobie typa, który chciałby, aby jego dzieci bawiły się
wspólnie z dziećmi - w jego przekonaniu - ~kaleki.

Kim jest ktoś taki?
To tnr - jedna z największych ludzkich_qrw jaką można "spotkać"
w necie.
No niestety. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No tak, faktycznie, cbnet też ciebie nie lubi,
wiec jego kalectwo wydaje się oczywiste,
czy może zaobserwowałeś jeszcze jakieś niepokojące objawy?
ENder

BTW drugą razą może warto dopisać choćby z jedno zdanko uzasadnienia do
twoich błyskotliwych wniosków, bo inaczej wydają się raczej nieco
tendencyjne.

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty też byłeś, o ile widziałem.
Skąd się to bierze?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...] Czy ktoś jeszcze nie był tutaj zazdrosny o jego atencję?

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <c...@o...eu> tak oto plecie:

> Ja nie. Ale dziękuję za troskę.

A co się stało?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Od: "czerwony" <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W odniesieniu do twojej żony?
> Szczerze mówiąc przyszło mi do głowy, że musisz naprawdę nią mocno
> gardzić, że naiwnie wierzy, że w tygodniu jesteś tak zapracowany, że
> możesz mieć dla niej czas tylko w weekendy.
> No chyba, że chodziło ci o coś innego w zacytowanym przez ciebie tekście?
> ;-)

Próbujesz mnie kopnąć w jaja ?
Masz dwa dany, zostanie to potraktowane jak napad z bronią w ręku.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <c...@o...eu> tak oto plecie:

> A co się stało?

Niewygodnie było.

Qra

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dobrze spałeś?

A nie-Chiron może odpowiedzieć? Nie wyspałam się.

Śniłaś mi się m.in. Ty. Wypełnialiśmy całą psp-grupą jakąś ankietę w
realu. Różne były pytania, nie pamiętam dokładnie jakie, ale pierwsze
dotyczyło talentów - czy mamy jakiś talent. Ty tam zaznaczyłaś (w skali
od zdecydowanie się zgadzam do w ogóle się nie zgadzam) zdecydowanie
zgadzam się. Co mnie w ogóle nie zdziwiło. Dziwne było to, że wszyscy
wypełnialiśmy ankietę niby anonimowo, ale na jednej kartce w systemie
przechodnim. ;)
Kiedy ja wypełniałam, musiałam opuszczać niektóre pytania, bo Redart mi
zaglądał przez ramię. ;)

Ewa

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> się. Co mnie w ogóle nie zdziwiło. Dziwne było to, że wszyscy
> wypełnialiśmy ankietę niby anonimowo, ale na jednej kartce w systemie

No to dawaj co tam inni powypisywali.

> Kiedy ja wypełniałam, musiałam opuszczać niektóre pytania, bo Redart mi
> zaglądał przez ramię. ;)

Widać zrzynał.

Qra, swoich snów staram się nie zapamiętywać, i bez tego jest życie
wystarczająco bolesne

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o