nowa amnestia cbneta :)

251. Data: 2010-02-23 09:58:55

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> pojawiły się argumenty klasy - cebe jest głupi, więc wszystko co mówi
> jest głupie bo on przecież jest głupi ;) Oczywiście "dla dobra ogółu"
> mógłbym udawać iż tego nie zauważam. Niemniej zauważam, a biorąc pod
> uwagę iż nieraz artykułowałeś że na trudne tematy trzeba rozmawiać. I
> że wogóle trzeba rozmawiać. Że nie wspomnę iż kiedyś ubolewałeś iż
> ludzie tak mało ze sobą rozmawiają ... ;) Dokładając do rzeczy którę
> biorę pod uwagę, manie w dupie twego ewentualnego zażenowania, podnoszę
> ten trudny temat - a przynajmniej się do niego dopisuję ;)

Warsztaty niezbędne wręcz.

Qra, a przyglądając się tej zdań wymianie zza winkla, dochodzę do wniosku,
że nie ma się tu co pojawiać w chwilach spadku twórczej formy czy innych
czynności życiowych

252. Data: 2010-02-23 10:05:50

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Co ?

Kolejna sprawa- Bluzgacz. Porównywałem ich posty- zupełnie niepodobne style,
ale...mam w firmie człowieka- niespotykanie wprost agresywnego. Szef
postawił mu warunek: albo przyniesie zaświadczenie od psychiatry, że leczy
się z tego- albo go wywali. Chłopak zapisał się na "coś- tam", i...i już nie
widać po nim agresji. Odpowiada "uprzejmie", z "uśmiechem", nawet drażniony
(celowo)- nie reaguje wcale (kiedyś reagował furią). Lubi się popisywać
swoją "nową osobowością"- i być może to można odnieść do Bluzgacza (chciał
sprawdzić, czy go rozpoznają).
Moje cudzysłowy są stąd, że kolega z firmy tak naprawdę jest, jaki był.
Jakiś "szpenio- behawiorysta" nauczył go inaczej upuszczać swoje emocje-
kompletnie olewając przyczyny ich powstawania. Może i coś podobnego tu miało
miejsce.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

253. Data: 2010-02-23 10:07:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> że nie ma się tu co pojawiać w chwilach spadku twórczej formy czy innych

Coś w tym jest Qro, coś w tym jest. Ot dzisiaj rano siedzę sobie przed
kompem, a tu nagle jak mnie coś nie jebnie w szyi podczas ziewania. I od
tego czasu ciężko się odwrócić bo karczycho kłuje. Jestem przekonany, że
ktoś z was bawi się 'moją' laleczką voodoo przygotowując sobie teren pod
permanentny atak.

Na post o zbóju zaprosił
P.D.

254. Data: 2010-02-23 10:11:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego czasu ciężko się odwrócić bo karczycho kłuje. Jestem przekonany, że
> ktoś z was bawi się 'moją' laleczką voodoo przygotowując sobie teren pod

Eee, zrób ze 3-4 powitania słońca, szczególnie ten kawałek z pupą do góry a
klatką i brodą na macie, odpstryknie CI jak nic.
Jak nie odpstrykniesz, to będzie boleć coraz gorzej - mięsnie będą
intensywnie chronić pstryknięte miejsce, coraz bardziej się napinać i pod
koniec dnia będziesz lekko sztywny. Więc.... do odpstrykania marsz - zajmie
Ci całe 15 minut.

MK

255. Data: 2010-02-23 10:11:36

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Co chciał.

No dobra ;)
To jakie byłoby uzasadnienie ?

256. Data: 2010-02-23 10:14:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Qra, a przyglądając się tej zdań wymianie zza winkla, dochodzę do wniosku,
> że nie ma się tu co pojawiać w chwilach spadku twórczej formy czy innych
> czynności życiowych
A może dobrze jest wystawiać swoje słabizny?
Bo wiesz:
1. Bądźmy ludźmi - nie udawajmy cyborgów. Łaciatość silno-słabiznowata jest
nam przypisana.
2. Jeśli coś jest prawdziwe, to i tak szlag tego nie trafi. Więc z czystej
ciekawości można czasami wystawić się ...pod rynnę.

Ale oczywiście możemy bawić się w super-silnych, super-inteligentnych,
przepięknych, przezdrowych i przebogatych - tylko że taka szopka jest
okrutnie nudna na dłuższą metę.
Nie lepiej polubić to co jest???

MK

257. Data: 2010-02-23 10:20:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Jakoś nie zauważyłam.

> Szable w dłonie... tfu... pompony!
>
> Qra
Będziem machać? W ramach pracy nad sobą? Czy pracy nad uogólnionymi Nimi?

E tam, ktoś wam musi programowo obniżać poziom :-PPPPPP, MK

258. Data: 2010-02-23 10:22:31

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> intensywnie chronić pstryknięte miejsce, coraz bardziej się napinać i pod
> koniec dnia będziesz lekko sztywny. Więc.... do odpstrykania marsz -

O coś takiego chodzi ? http://www.youtube.com/watch?v=td5RoAS7DoA
.... to ja wybieram lekką sztywnośc na wieczór ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

259. Data: 2010-02-23 10:28:31

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Napisałeś o olewaniu przez niego tego, co nieinteresujące. OK- to prawda.
> Tylko jego zainteresowań nie da się zrozumieć z poziomu logiki (ani
> niczyich innych)
Zasadniczo zgadzam się z całą Twoją wypowiedzią. Nie mówiłem, że jego wybory
są 'zrozumiałe wg. tradycyjnej logiki', ani, że był on ich w pełni świadomy.
Ale
nie można powiedzieć, że był całkowicie sterowany 'odruchami kompulsywnymi',
czy 'podskórnymi emocjami'. Patologiczny kłamca nie mógłby się dobrze
maskować, gdyby tak działał ;)
Dysocjacja czy paranoja to są IMHO różne taktyki radzenia sobie
z tego typu napięciami jw - że są jakieś emocje, które mająwłasny głos i nie
pasują do
głosu intelektu. W skrajnej postaci - osobowości wielorakiej - konflikty są
rozwiązywane poprzez nadanie każdej ze sfer 'osobnego okienka czasowego
na ekspresję'. Dezintegracja osobowości. Koszt tej dezintegracji (koszt
życia w sprzeczności, w nierozwiązanym konflikcie) spada na otoczenie.
Tylko podział raczej nie idzie dokładnie między intelekt/emocje, ale
prowadzi gdzieś
między sprzecznymi ideami i sprzecznymi emocjami, zabierajac raz więcej
emocji,
raz więcej idei.

260. Data: 2010-02-23 10:38:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> No dobra ;)
> To jakie byłoby uzasadnienie ?

Uzasadnienie jest takie, że osiągnął coś, co pragnął. Potem zawsze trzeba
odpocząć.

Qra

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo