nowa amnestia cbneta :)

351. Data: 2010-02-23 20:20:14

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1kc4zqepr8jne.1g5tlf3r8fymk$.dlg@40tude.net...

> Jak to NAWET???

Uwielbiam zostawiać Ci, to tu, to tam, takie małe niespodzianki.
To... z sympatii.
MK

352. Data: 2010-02-23 20:21:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 21:15, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Qro- ja tu z grupowiczką Vilar metafizykę uprawiam, a Ty z łopatą
> wyskakujesz:-)

My z dachem potrzebujemy konkretów.

Qra

353. Data: 2010-02-23 20:23:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:39:32 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Raczej....kto ma rynny......
)
...od niedawna.
Czyli od jakichś 3 lat :-)

PS. Poniewaz jakieś 3 lata temu tak samo łupało z dachu :-D
--

Ikselka.

354. Data: 2010-02-23 20:25:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:54:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Redart <i...@g...onet.pl> tak oto plecie:

> Prawdziwy facet XXI wieku!!! I nawet pory mi nie przeszkadzają.
>
> Qra

No widzę - 12:54.
--

Ikselka.

355. Data: 2010-02-23 20:26:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Chiron wygrał. Jestem pobitym człowiekiem ...

Nie zgadzam się. To Ty wygrałeś- i masz rację. I jak się z tym czujesz?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

356. Data: 2010-02-23 20:27:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:18:56 +0100, Vilar napisał(a):

> Owszem lubię podotykać się z ludźmi mózgami :-))).
> Ale ty tego nie zrozumiesz.....ehhh....

Opony można se zedrzeć...

--

Ikselka.

357. Data: 2010-02-23 20:27:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A kiedykolwiek byłam naturalnie nieszczęśliwa? - bo doprawdy nie rozumiem,
> na czym miałaby polegac zmiana.

Patrząc na Twoją dzisiejszą tfurczość widzę, że Ci dobry nastrój
powrócił. Mam wrażenie, że mocno Ci doskwierało to, że p.s.p. tętniło
życiem bez Ciebie, stąd te próby wsadzania kija w mrowisko. Żenujące
zresztą, jak np wątek o czirliderkach.

> Taka dogłębna diagnoza o ogólnym życiowym dole tylko na podstawie malejącej
> ilości emotek? Super! Płatnika i Rachmistrza rozpracowałam jednym palcem,
> ale widzę, że Ty pracujesz na czymś lepszym - jakieś cudo chyba, bo
> księgowa może robić równocześnie za wróżkę i psychologa.

Masz rację, nie param się książkami przychodów i rozchodów. Muszę Cię
zmartwić, większość mikroprzedsiębiorców jest w stanie obsłużyć ten
program bez kursu, podobnie rzecz się ma z Płatnikiem.

--

Paulinka

358. Data: 2010-02-23 20:32:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Gdybym użyła słowa "flaki", zaraz by się Bbjk odezwało, że jestem
> ordynarna. W sumie i tak "olej" też należy podciągnąć pod inwektywy, więc
> stwierdziłam, że wystarczy jedna :->

Tak Cię nagle obchodzi zdanie Bbjk?
BTW ostatnio słyszałam zamiennik tego określenia w slangu młodzieżowym :
łazanki na brodzie.

--

Paulinka

359. Data: 2010-02-23 20:53:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Feb 2010 21:32:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Tak Cię nagle obchodzi zdanie Bbjk?

Mnie? A czy to ja tutaj prowadzę statystyki na własny temat?

> BTW ostatnio słyszałam zamiennik tego określenia w slangu młodzieżowym :
> łazanki na brodzie.

Czemu łazanki - nie rozumiem. To takie fajne kwadratowe kluseczki.
--

Ikselka.

360. Data: 2010-02-23 20:55:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-23 21:49, niebożę Ender wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> no bo jaki problem napisać coś, co komuś wyda się miłe, tylko czy na
> pewno o to tutaj chodzi?
> Na ile wiarygodny i wartościowy jest taki sympatyczny odbiór, zwłaszcza
> gdy wywołała go czyjaś potrzeba akceptacji świadomie lub nie?
> Warto tym się karmić?
> Może i warto, bo gdyby ktoś pokazał tutaj naprawdę kim jest, bez
> ubierania tego w eufemizmy tak jak ja, to ciekawe kto by go polubił i
> kto zaspokoiłby jego potrzebę akceptacji, nad którą nie ma kontroli.
> Zwłaszcza jak ten ktoś sam przed sobą stara się ukryć to, kim naprawdę

A jak, Maestro, sklasyfikujesz "głupią cipę" (c)?

Qra, z pewnych sobie tylko wiadomych powodów nie przycinająca powyższego

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o
No nie :-D