nowa amnestia cbneta :)

561. Data: 2010-02-25 00:03:19

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hm4ev3$k9c$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
> ..
>
> tracisz czas
> jak wytłumaczyć handlarzowi z bazaru ,że to nie o to chodzi
> -że najwiekszy zysk to rezygnacja z zysku :-)
>
> inaczej mówiąc przychodzi gość napakowany ( intelektem)
> tak ,że mu rączki odstają na boki i źle mu sie z tym żyje
> "Myśli" sobie-jest źle tzn. - za mało pakuje ?
> Poszukam kogoś kto mnie nauczy lepszych ćwiczeń
> - tak ,że rączek juz nie opuszczę :-)
> I znajduje - siłacza psp == cb :-)
> Omówią ćwiczenia i dalej nie będą rozumieć
> czemu im z tym niewygodnie - toż tyle ćwiczą :-)

Chyba masz rację. W tym momencie masz rację. Jednak- a wiem po sobie- czasem
człowiek w swoim życiu naprawdę wykonuje taką Przemianę. I wtedy wracają do
niego słowa wypowiedziane nawet dawno temu- bo dopiero teraz je rozumie i
potrafi mieć z nich pożytek. A skoro kiedyś ja dostawałem sporo czegoś od
różnych ludzi- no to traktuję to trochę jako spłatę długu. Takiego mam
pomysła:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

562. Data: 2010-02-25 06:33:45

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Ewa jest ciepłą wrażliwą kobietą. W dodatku inteligentną.
> I te same "łatki" można przypiąć Vilar.

Że tak sobie z rana wtrącę o swoim Was odbiorze:
Ewa jest rozumną, inteligentną, wrażliwą i ciepłą kobietą, w dodatku
wzbudzającą zaufanie. Podobnie Ty, choć bardziej kamuflujesz się za
tarczą żartów i zabawy. Kiedyś, przeglądając wiadome grupy zastanowiłam
się przez moment, całkiem abstrakcyjnie i testowo, komu z Was
powierzyłabym dziecko pod opiekę, wychodząc z domu na kilka godzin -
wyszło, że właśnie Ewie i Tobie Qro (zakładając, że byście się
zgodziły). Lubię też i cenię Aichę, trzymam 'Uruszlo' kciuki za to, byś
się śmiała jak najczęściej.

--
i tyle z okazji pierwiośnia, B.
http://bajarka.fotolog.pl/

563. Data: 2010-02-25 06:39:21

Od: "czerwony" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> facetowi i kazała sobie przystawić do głowy (stworzyli związek) i tak
> trzymać do końca życia (małżeństwo).
> Teraz facet musi biec przez życie ostrożnie, uważając, żeby nie obić jej
> głowy (w kontaktach z koleżankami) albo żeby broń nie wypaliła jej w
> głowę (podczas ujawnienia bliższych kontaktów z koleżankami).
> Obrażenia mogą być różne.
> Bardzo to czułe i podniosłe, ale kompletnie głupie i irracjonalne.
> Kompletnie niezdroworozsądkowe ;-)
> I teraz facet albo robi taką samą broń i jej wręcza,
> albo po prostu musi jakoś żyć z odpowiedzialnością za ewentualną

Przeczytałem wszystko, co napisałeś wcześniej jeszcze raz i uważniej,
wcześniej właściwie tylko przelatywałem wzrokiem.

Z Twojego opisu wyłania się obraz Twojej TŻ jako tzw.
'kobiety-bluszczu'. Trudno ocenić, czy taka jest rzeczywiście,
czy raczej Ty jesteś już w takiej nieciekawej kondycji psychicznej,
że ją na taką kreujesz - żeby się zdystansować i w bliższej lub
dalszej perspektywie - 'zwinąć' ten związek. Jedno jest pewne
- utożsamiasz w tym opisie pojęcie 'miłość' z 'szantażem emocjonalnym'.
To jest jednak zawężenie bardzo skrajne. Ten opis Twojej TŻ jest mocno
sprzeczny
z tym, jaki jej obraz wyłaniał sie z pomiędzy wierszy wcześniej.
Dlatego interesuje mnie na ile głęboko i kompletnie powyższy opis
pokrywa Twoje 'spektrum osobistego doświadczenia miłości', a na ile
zostało zawężone 'pod wpływem chwili'. Więc mam pytania
pomocnicze:
1. Czy wszystkie Twoje związki z kobietami były obciążone poczuciem,
że partnera każe sobie przystawić pistolet do głowy ?
2. Co myślisz o swojej matce-ojcu ? Czy jej relacja z Twoim ojcem to była
także relacja poprzystawianych do głów pistoletów ?
3. Co myślisz o tym, w jaki sposób matka i ojciec traktowali Ciebie ?
Czy matak, chcąc coś od Ciebie uzyskać, "przystawiała sobie
pistolet do głowy" ?
4. Jak wyglądały relacje wśród Twoich wujków, cioć, babć itp ? Wszyscy
chodzili/chodzą z pistoletami poprzystawianymi do głów ?

Znam dość blisko jedną osobę, która ma skłonnośc do rozwiązywania
problemów w ten sposób, że np. sięga po argument samobójstwa.
No ale sama myśl o związaniu się z kimś takim przyprawia mnie o dreszcze.
Czy Ty czujesz się zmuszony do wiązania się z tego typu kobietami ?

> No taką:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenie_dysocjacyjne
_to%C5%BCsamo%C5%9Bci
> to chyba nie.
> Na pewno nie samoczynnie.
> Chyba.
> Bo czasem z drania zamieniam się w czułego i wrażliwego gościa.
> No ale i tak w efekcie wychodzę na drania.
> No to chyba nie.
Zostawiam to na razie.

564. Data: 2010-02-25 07:06:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-25 00:10, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak napisałem. Zgoda.

> Uważam, że to trudno ocenić, czy ktoś jest bardziej czy mnie spójny niż
> inny. Jednak w mojej opinii Qra jest osobą "roznoszoną" przez sprzeczne
> często emocje (choć nie cały czas, ofkorz:-) )- co czyni z niej osobę
> niespójną emocjonalie. Dojrzałość emocjonalna- to oprócz spójności-
> także zdolność rozumienia swoich emocji i co za tym idzie- umiejętność
> zapanowania nad nimi. IMO- Qra nie jest taką osobą, nawet nie "prawie".

Ciekawe rzeczy prawisz. I teraz mam poważny problem. Czy prosić o
rozwinięcie tematu poprzez omówienie jakichś konkretnych przypadków?
Pewnie przydałoby się kilka wskazówek, w jaki sposób i czy w ogóle da
się emocjonalną spójność osiągnąć osobie mocno "roznoszonej" z natury.
Czy też stwierdziwszy, że pozwoliłam Ci podejść do siebie zbyt blisko,
uciekać w popłochu, a może korzystając z tej bliskości wydrapać Ci oczy?

Qra

565. Data: 2010-02-25 07:30:17

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z drugiej strony jest jedną z najbardziej spójnych (dojrzałych
> emocjonalnie) osób. Przynajmniej ja ją tak odbieram.

Też bym coś o Qrze napisał, ale nie napiszę ... ;)

566. Data: 2010-02-25 07:31:57

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tobie Qro (zakładając, że byście się zgodziły). Lubię też i cenię Aichę,
> trzymam 'Uruszlo' kciuki za to, byś się śmiała jak najczęściej.

:)

567. Data: 2010-02-25 07:35:38

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych - ludzie powściągliwi i zrównoważeni, a nie żywe emocje.
> Oczywiście, aby być powściągliwym, trzeba uprzednio mieć co powściągać,
> choć przy odrobinie wysiłku można przyjąć dowolną pozę.
> Nawiasem mówiąc nie tylko ty cenisz takie osoby jak medea właśnie za to,
> choć nie bardzo to rozumiesz, ale ja także i dla tego nie bardzo pasuje
> mi określenie przez cbneta, jako 'głupia'.
> Zresztą, w najbliższym czasie sama zainteresowana pokaże, kto ma racje
> bo jakąś pozę w związku z ostatnimi opiniami przyjmie tak czy inaczej ;-)

hihi, troszeczkę się zmieniłeś
złagodniałeś?

kiwiko

568. Data: 2010-02-25 07:36:34

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> W tym konkretnym wątku zaprezentowałaś się
> wyjątkowo prymitywnie pod względem intelektualnym i emocjonalnym.
> Nawet jak coś tam czujesz, to masz taki bałagan, że sama nie wiesz co.

Dzięki, diagnosto :)
--
B.

569. Data: 2010-02-25 07:39:09

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zresztą, w najbliższym czasie sama zainteresowana pokaże, kto ma racje
> bo jakąś pozę w związku z ostatnimi opiniami przyjmie tak czy inaczej ;-)

Ja myślę, że sprawa bardziej wygląda tak, że Ty potrzebujesz silnej
stymulacji,
żeby ludzie byli dla Ciebie 'kontaktowi'. Ludzie, którzy nie dają Ci silnej
stymulacji, odwołującej się do popędów(agresja, seks) lub złożonych figur
intelektualnych - są dla Ciebie nieczytelni, wymykają Ci się. Do Takich osób
należy m.in. medea. Podświadomie stosujesz w stosunku do takich osób
prowokację(np. powyższy Twój post jest formą prowokacji), by wydobywać
z nich 'niskie emocje'. Jeśli tego nie robią - uznajesz je za
'powściągliwe'.

570. Data: 2010-02-25 07:43:11

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo potwierdzam. :)
> Emocjonalnie medea jest niejako nieaktywna i zewnętrznie zimna jak
> trup w kostnicy.
> BTW od kiedy to osoby rozwiniete emocjonalnie są kompulsywnymi
> podrywaczami?
... niezłe ... ;) medea - kompulsywny podrywacz, he, he ;)
Jak to mówią: głodnemu chleb na myśli.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o