nowa amnestia cbneta :)

81. Data: 2010-02-22 13:01:27

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem Alleszuja ma do dziś swoje wierne i waleczne amazonki,
a tnrowi wszyscy razem możecie w tym względzie buty czyścić, bo brakuje
mu już chyba miejsc na grzędach w jego prywatnym kurniku... ;)
że tak powiem metaforycznie.

A co do PD?
Nie każdy lubi jak go facet kokietuje i bajeruje.
Sorry. ;)

--
CB

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

Ależ liczę - tnr, PD i all ;)

[...] udało Ci się go wciągnąć i przypierdolić - kiedy się jakby lekko na
Ciebie otworzył.

82. Data: 2010-02-22 13:10:13

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ile jesteś w stanie postawić na tę pewność ? ;)

Obgadamy to (go) kiedyś przy wódce ;)
Znaczy się: stawiam kielicha.
Może to była projekcja ... Poczułem lekki zawód, że
cebe tak szablonowo wali w mojego mastera.
W mojego Przema ...

83. Data: 2010-02-22 13:16:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> a tnrowi wszyscy razem możecie w tym względzie buty czyścić, bo brakuje
> mu już chyba miejsc na grzędach w jego prywatnym kurniku... ;)

IMO zbyt poważnie podchodzisz do tego, co się dzieje w necie.

Ewa

84. Data: 2010-02-22 13:25:03

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja, na ten przykład, czuję się dobrze, a nawet można powiedzieć, że
> wirtualnie mi się podobasz. Jak prześlesz fotkę, to powiem więcej. ;)

A to Ci na skrzyneczkę posłałem adres mojego profilu na n-k. I już się
szykuję żeby strzelić focha w wyniku niepowodzenia ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

85. Data: 2010-02-22 13:25:08

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a tnrowi wszyscy razem możecie w tym względzie buty czyścić, bo brakuje
> mu już chyba miejsc na grzędach w jego prywatnym kurniku... ;)

He, he ...
Stosowane przez Ciebie wyrażenia w rodaju "wszyscy razem" zdradzają wród
Twoich wypowiedzi te, które są projekcjami twoich pragnień/zazdrości.
Powaga ;)
Ja absolutnie nie czuję się jakimś rywalem tnr'a do kobiecych względów
tu na grupie. W ogóle jakby nie śledzę go pod tym kątem. Bardziej
w trenerze ciekawi mnie jego własna wewnętrzna walka o ...
Ale to nie temat tu ;)

Ale jak się zastanawiam, to masz rację - jak ktoś czuje jakąś płaszczyznę
rywalizacji z trenerem w dostępie do kobiet i stereotypowo/tradycyjnie
postrzega
środki tej rywalizacji - to rzeczywiscie - musi się czuć trochę pognebiony
jego zdolnościami muzycznymi, niejaką skromną sławą na tym zbudowaną itp
itd.
Patrz, nigdy o tym nie myślałem ;)

Się więc może zastanów - co się dzieje ? Masz żonę i dzieci, a czegoś
Ci ciągle mocno brak. Słabo zintegrowana paczka pojęć
'kobieta-wolność-głębokie tęsknoty-więzy-ograniczenia' ?

86. Data: 2010-02-22 13:30:02

Od: "Redart" <i...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> A to Ci na skrzyneczkę posłałem adres mojego profilu na n-k. I już się
> szykuję żeby strzelić focha w wyniku niepowodzenia ;)

medea, tylko uważaj ;) za PD przyczepią się do Ciebie inni popaprańcy,
wcale jeszcze nie 'master' ;)

BTW. Ostatnio patrzę, a nie mam w profilu swojej żony =:-O
I wyjaśniam sprawę to dostaję odpowiedź, "bo mi włazili jacyś dziwni ludzie
od
ciebie i przeglądali profil ..." ;)))

87. Data: 2010-02-22 13:36:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz. :)

Jak się lepiej przyjrzysz, i dłużej zastanowisz, to może nawet
zauważysz też z jaką lubością i jak zdecydowanie tnr lubi wchodzić
w rolę kogucika strzegącego swych qrek przed "intruzami".
Ciekawa rzecz.
Powaga. ;)

Bo jak myślisz, w jakim celu np skasował MSa po kilku zaledwie
postach?
... biorąc pod uwagę "oblężenie" tamten jakie na siebie z wielką
łatwością ściągnął?

Kogut broni, kogut radzi, kogut nigdy cię nie zdradzi...
oczywizda. ;)

--
CB

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

[...]
Patrz, nigdy o tym nie myślałem ;)

88. Data: 2010-02-22 13:36:20

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A to Ci na skrzyneczkę posłałem adres mojego profilu na n-k. I już się
> szykuję żeby strzelić focha w wyniku niepowodzenia ;)

Aż tak mamy się spoufalić? Hm, chyba już teraz za późno, żeby się
wycofać, bo jeszcze się okaże, że CB miał rację. ;)

Ewa

89. Data: 2010-02-22 13:36:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-22 13:54, cbnet pisze:

> No sam już nie wiem... ;)
> ale jakoś kojarzysz mi się właśnie z tym swoim fochem, którym
> próbujesz wybrnąć jakoś "neutralnie" z sytuacji do jakiej doprowadzasz
> swoimi drętwawymi "zalotami".

Może tam gdzieś na przestrzeni psp-owej działalności tego typu sytuacja
miała miejsce i ci po prostu utkwiła.

> Zresztą sprawdź listę swoich puppetsów: masz tam jakąś damę?
> Musiconiwidunisłychuchu.

Nie mam na liście puppetsów żadnej damy. Ostatnią zhańbiłem ponuro i
sprzedałem do południowoamerykańskiego burdelu ;)

> No ale mogę się mylić, bo oczywiście...
> "nie śledziłem ciebie aż tak uważnie jak chyba sądzisz". ;)

No nic. W każdym razie dzięki za mz trafne spostrzeżenie z tymi facetami.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

90. Data: 2010-02-22 13:37:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz. :)

[...]

... biorąc pod uwagę "oblężenie" jakie tamten na siebie ściągnął
z wielką łatwością?

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o