nowa amnestia cbneta :)

921. Data: 2010-02-28 14:51:34

Temat: Re: nowa amnestia cbneta :)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Szanujesz i jesteś nieprzyjemna?
> Cóż za wygodny podział.
> I to ja jestem tu manipulatorem, ciekawe ;-)

Ender nie ma nic ciekawego w TV? Koniecznie musisz niedzielne popołudnie
spędzać z prymitywem?

--

Paulinka

922. Data: 2010-02-28 14:56:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Uwielbiam świadome kobiety ;-)
> ok. już idę na TV.

Hasta la vista, baby

--

Paulinka

923. Data: 2010-02-28 15:25:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 15:20, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hmdtot$h59$3@node2.news.atman.pl...

> ? Mylę się co do Twoich relacji z Iksi ? ;)
> Ja prawdę mówiąc, jak widzęsame babskie nicki w długim
> wątki, a co drugi to Iksi - to wyłączam to z zainteresowania :)

Ale teorie i na tym można budować, nieprawdaż?

Qra, uznawszy pewne dywagacje za niebyłe

924. Data: 2010-02-28 15:26:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przekłada się, że czasami mnie po prostu wkur... ;)
> i okresowo wrzucam ją do KFu. Czy to jest lubienie, czy nie lubienie ?

Jak ktoś może Cię wkur...? Nawet tylko czasami?

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron, zaciekawiony

925. Data: 2010-02-28 15:27:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-28 15:39, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> [...]
> przekłada się, że czasami mnie po prostu wkur... ;)
> i okresowo wrzucam ją do KFu. Czy to jest lubienie, czy nie lubienie ?

W ogóle na temat stosowania KFa można mieć ciekawe teorie.

Qra

926. Data: 2010-02-28 15:45:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hmduf2$hcm$1@node2.news.atman.pl...

> Pamiętać, a rozpamiętywać to dwie różne rzeczy. Rozpamiętywanie to
> karmienie się tymi złymi emocjami. Pewnych wydarzeń i słów nie da się
> zniknąć.
OK- dobrze. Jednak- jeśli o tym wspominamy, i już wcale nie wywołuje to
negatywnych skojarzeń, emocji- to dla nas to już znikło.

> To przyjrzyj się popularności XL na p.r.k.
Paulinko- mam wrażenie, że tu "odlatujesz". Tego się praktycznie nie da
sprawdzić. Masz jakiś obiektywny sposób? Poza tym- i tak zapewne nie wszyscy
z grupy, tak?

> W celu ustalenia źródła niechęci.
> Zresztą obie panie są dorosłe, dojrzałe i inteligentne i same doskonale
> wiedzą, co zrobić ze swoimi relacjami.

Nie, nie, nie. Jeśli dwoje ludzi chce ze sobą mieć poprawne relacje- to
dobrym jest, aby każda okresliła jakieś swoje warunki (bo np nie toleruje,
jak ktoś do niej mówi per "głupia cipo", a druga osoba z kolei nie cierpi,
jak się do niej zwracać per "idiotko" :-) ).
Jeśli obie strony będą miały dobrą wolę posiadania poprawnych relacji (a
może i więcej niż poprawnych)- to od tego zaczną i na tym będą na razie
bazować. Po co? Ano po to, żeby jedna zaczęła słuchać drugiej. Wtedy z całą
pewnością zobaczy drugiego człowieka- ze swoimi wadami, zaletami. Zdziwi się
nie raz, że z tak miłą osoba dotąd nie miała dobrych relacji- może je będzie
chciała zacieśnić?
Scenariusz drugi: zaczęły słuchać jedna drugiej, i jedna (obie) doszły do
wniosku, że nie chcą mieć za bardzo relacji z tą drugą osobą. No ale
dlaczego mają w siebie walić? Pozostaną więc w fazie pewnego niezauważania
się. Odpuszczą sobie siebie.

Ty proponujesz coś całkiem niewykonalnego. Coś, co wymaga (żeby
przeprowadzić, a nie wywołać kolejnej- jeszcze ostrzejszej wojny)
asertywnego arbitra, który cieszy się zaufaniem obu stron, a także pewnymi
specyficznymi umiejętnościami. I to wyłącznie na żywo- nie via internet.
Mam głębokie przekonanie, że próbując dociec, jakie są źródła niechęci-
wejdą w taki konflikt, którego i Chuck Norris nie da rady rozwikłać:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron, zaciekawiony

927. Data: 2010-02-28 15:56:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

/ciach/
> [...]
> Mam głębokie przekonanie, że próbując dociec, jakie są źródła niechęci-
> wejdą w taki konflikt, którego i Chuck Norris nie da rady rozwikłać:-)

Przepraszam Chiron, ale nie potrzebnie wpakowałam się w ich relacje.
Miałam dobre intencje, a tymi jak wiemy jest piekło wybrukowane. Wydaje
mi się, że ani Ty ani ja nie otrzymaliśmy legitymacji do tego, żeby
roztrząsać sprawy pomiędzy XL i medeą. Czuje się niepoważnie w roli
mediatora i analityka cudzych relacji. Jeśli pozwolisz, to wolałabym
zatrzymać swoje teorie i wnioski w tym właśnie miejscu.

--

Paulinka

928. Data: 2010-02-28 17:07:37

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Redart" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś może Cię wkur...? Nawet tylko czasami?

A nie może ? Nie wiedziałem, przepraszam ...

929. Data: 2010-02-28 17:13:42

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale teorie i na tym można budować, nieprawdaż?
>
> Qra, uznawszy pewne dywagacje za niebyłe
A, czesć Qra ! Co słychać ? ;)

Mnie się wyda-jeee (jak to zwykł zaczynać mój kumpel na wzorzec
jakiegoś kabaretu), ze - mimo wszystko - wiem, czego nie wiem,
i gdzie się za bardzo nie powinienem się siebie trzymać (swoich teorii).
No chyba, że ktoś mną specjalnie manipuluje i nawet na prośbę o wyjaśnienia
- nie robi tego. W kwestii Paulinki - to ja powiem tak: są trzy
kobitki u nas na grupie - Medea, Vilar, Paulinka - które moim
zdaniem sądośc podobne 'poglądowo', z czego Paulinka jest
najostrzejsza w wyrazie (kojarzy mi sięz nich najbardziej na czerwono),
Vilar wudaje mi się w kolorze idącym w pomarańczowy, medea zaś wydaje mi
się iść w róż.
Wyjaśniłem ?

;)

930. Data: 2010-02-28 17:19:36

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najostrzejsza w wyrazie (kojarzy mi sięz nich najbardziej na czerwono),
> Vilar wudaje mi się w kolorze idącym w pomarańczowy, medea zaś wydaje mi

BTW. Z tej trójki tylko z medeą miałem więcej do czynienia,
długo "pracowaliśmy" razem nad cbnetem, z Vilar odrobinkę, ale raczej
mnie interesowała jako czynnik cebe-kontaktowy, natomiast z Paulinką
w zasadzie w ogóle nigdy nie rozmawiałem.
Do tej grupy, ostatnio, pod względem ostrości wpasowuje mi się
Iska - w kolorach czerwieni najbardziej krwistej, czasami niknącej
w czerni.

_()_ przyjaźń ponad wszystko !
Ateizm, islam i chrześcijaństwo
8-o