Re: [nowy] pomocy!

From: "zkruk [Lodz]" <z...@S...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [nowy] pomocy!
Date: Sun, 9 May 2004 15:31:52 +0200
Sender: z...@p...onet.pl@stoki.net

> Za wszystko powszechnie obwinia się tłuszcze zwierzęce, zupełnie
> niesłusznie.
> A co Twój ojciec zjadał OPRÓCZ tych wyklętych jajek? Zapewne też sporo
> wszelkich potraw mącznych, kasz, ryżu i wielu innych węglowodanowych
> koncentratów. To dzięki nim nabawił się miażdżycy, a nie dzięki jajkom.
> Taka jest prawda.

do tego dodam, ze od ponad 40 lat prowadzi sie krucjate przeciwjajkowa...a
ostatnio od 5 lat coraz czescie (na zachodzie i w stanach) mowi sie, ze
jajko nie jest takie zle...
powoli normy jajek rosna - i dzis norma jest 1-2 jajka - wg diety oczywiscie
normalnej... :P
pamietam jak w ostatnie swieta w RMFie podali jak to do szpitala w Niemczech
zglosil sie 91 latek ktory jadl 20 jajek dziennie przez 30 lat zycia... i
bynajmniej nie mial zawalu serca, ani problem zoladkowych....
oczywiscie komentarz w RMFie byl debilny - bo jakoby jednak mozemy sobie
pozowolic na wiecej niz jedno jajko w swieta :PPP

Jajko w ostatnim czasie zyskuje w oczach wszystkich.... - nie dosc ze
zestaw witamin i mineralow to jeszcze fantastyczne zrodlo energii...

Do Fafa:
Jednakze dziwi mnie twoja upartosc... jak piszesz sprobowales juz
wszystkiego - jestes wiec idealnym przykladem tego, ze zadna glodowka nie
spowoduje utraty wagi... niestety - jest to reakcja obronna organizmu... w
tym momencie twoim podstawowym zrodlem energii sa bialka i cukry.. nie dosc
ze duza liczba bialka zle wplywa na wydajnosc organizmu, to jeszcze
dokladasz cukier... ktory calkowicie zatruwa organizm... reakcja obronna
organizmu polega na tym, iz widzi, ze dostarczasz mu pokarmu slabej
jakosci... wiec nie zamierza bynajmniej pozbyc sie zapasow tluszczu
(zastanow sie nad tym dlaczego organizm przechowuje energie jako
tluszcz...). Jednakze w momencie gdy do organizmu trafi lepsze jedzenie
nagle ten stwierdza - ej.. po co mam ogrzewac, dzwigac dodatkowe kg -
przeciez teraz mamy "tluste lata" (tez nie przypadkowe) wiec moge pozbyc sie
zapasow... no i chudniesz...
Wierz mi lub nie.. Twoj wybor...
Ja w 2 miesiace schudlem 11 kg - po tym czasie czesciowo wrocilem do
"normalnego jedzenia" (samemu ciezko jest sie w ten sposob zywic) - w ciagu
2 lat przybralem na wadze 5 kg.. - teraz robie podejscie numer 2 - w ciagu 3
tygodni - 3kg mniej - jeszcze pozostalo 5-7 kg i bede bardzo szczesliwym
czlowiekiem...

oczywiscie na diecie wysoko tluszczowej ( tak BTW dlaczego nie mowimy
niskoweglowodanowej - wysokotluszczowa odstrasza prawie wszystkich, a przede
wszystkim kobiety... :P)

pzdr

zkruk