noze kuchenne

171. Data: 2017-05-01 02:15:54

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jest też problem niewyparzonych gąb...

:-))))

172. Data: 2017-05-01 02:19:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-30 o 23:26, Ikselka pisze:

> Lepiej kup lateksowe rękawiczki lub antybakteryjne chusteczki :-))

Podawanie sobie rąk już wyszło z mody, więc rękawiczki nie są potrzebne.
Ciekawa jestem czy jakbym ją popryskała po cichu tą wodą to czy by nie
wpadła w jakiś szał i zaczęła się pienić.
Wiem, że ksiądz ją pogonił z kościola, a przecież powinien jej załatwić
jakiegoś egzorcystę, pomóc jej. EKG (jak jej robią) od razu się psuje,
ciśnieniomierz nie może jej zmierzyć ciśnienia, rodzice dosyć młodzi w
krótkim odstępie czasu umarli na udar mózgu, kot potem też umarł na udar
mózgu. Wszystkie jej kolezanki raptem dostają jakiegos wylewu, czy
polamania kości i też wkrotce umierają. Ona najpierw chodzi do nich do
szpitala jako dobra koleżanka. Ja ją znam od szczenięcych lat,
mieszkalyśmy niedaleko siebie, lubilam ją, ale teraz zaczynam się bać o
siebie i swoja rodzinę, żeby nic zlego im się nie stalo. Ja jakoś sie
trzymam i staram sie nie utrzymywać z nia kontaktu wzrokowego. Ciągle
się drapie w jednym miejscu na głowie, bo ma oponiaka (ale podobno
niegroźnego). Jak jej leca łezki tzn, że mogę później stracić
przytomność i upaść na równym chodniku. Zazdrościła mi wszystkiego,
zazdrościla dziecka, kochala sie w moim mężu, a on się z niej nabijał i
może jakieś złe fluidy do mnie wysyla. Niby miła, ale coś może kombinuje
w tej główce. Wyszła kiedyś za mąż, ale po miesiącu się rozwiedli.
Nienaruszona.
No dość już tych "banialuków" z mojej strony,
Dobranoc.

--
animka

173. Data: 2017-05-01 08:51:16

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 70 procent ludzi wcale nie myje rąk (lub "myje" je tylko mocząc w wodzie)
> po skorzystaniu z WC. To mi wystarczy, abym opisane wyżej postępowanie

Szanowne Panie zapomniały wspomnieć o jednym z najskuteczniejszych a
jednocześnie najprzyjemniejszych w skutkach sposobach zabezpieczania się
przed bakteriami i i innymi drobnymi ustrojami.
Już w starożytności... no nie trochę później wymyślono SPIRYTUS.
Zwykle używa się go do dezynfekcji truskawek ale cóż stoi na
przeszkodzie używać go do innych owoców i warzyw szczególnie tych
spożywanych na surowo. Zaś o zastosowaniu spirytusu po dekantacji
zanieczyszczeń opowiedzą Paniom mężowie, sąsiedzi, hydraulicy,
listonosze itp.
Od czasu gdy przy robocie sałatki owocowej moczenie rodzynek w
spirytusie rafinacji lubelskiej (żadne Royale czy czeskie podróby -
można dostać sraczki albo zatwardzenia, czego skutkiem może być
oślepienie) rozszerzyłem o moczenie WSZYSTKICH owoców - spore miedniczka
sałatki znika na pierwszym posiedzeniu (poposiłkowym)
pozdr
Stefan

174. Data: 2017-05-01 08:55:52

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> I co, twój poczuł się zagrożony? Na co ty liczysz? Że uznam twoje głupie
> racje? Co ci to da? //ret.
> Koniec dyskusji. Naucz się konstruowania wypowiedzi w języku polskim, to
> może kiedyś pogadamy.

Och jaka ja jestem mądra... A jaka ładna... papapapapapa ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

175. Data: 2017-05-01 09:14:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> No, Ty to jesteś dobrą gospodynią :-)

Jestem, ale to nic nie ma do rzeczy. Nie trzeba być dobrą gospodynią, żeby
pewne rzeczy wiedzieć.

> Ja nie dorównam, bo bardziej dorównać Ci może moja córka, która świetnie
> gotuje. bo lubi suto i dobrze zjeść. Niestety, nie ma jej w Polsce już
> od roku. Przyjedzie za 2 lata.

Nie trzeba lubić suto (bo dobrze to i owszem, lubię) zjeść, żeby świetnie
gotować - trzeba tylko mieć do tego świetny powód - wdzięczność i uznanie
kochanych osób :-))

176. Data: 2017-05-01 09:21:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> oślepienie) rozszerzyłem o moczenie WSZYSTKICH owoców - spore miedniczka
> sałatki znika na pierwszym posiedzeniu (poposiłkowym)

Nie prościej już namoczyć te owoce w spirytusie PO ich zjedzeniu?
:-D

177. Data: 2017-05-01 09:29:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-04-30 13:50, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Wyparzoną gąbką?

Nie ma obowiązku. Można wyparzonym dziobem.

178. Data: 2017-05-01 10:56:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> [...]
> oślepienie) rozszerzyłem o moczenie WSZYSTKICH owoców - spore
> miedniczka sałatki znika na pierwszym posiedzeniu (poposiłkowym)

Teraz czekamy z utęskinieniem, kiedy przyjdzie sezon na arbuzy.

Jarek

--
Owdzie podnosi złotą kitę kukuruza;
Gdzieniegdzie otyłego widać brzuch harbuza,

179. Data: 2017-05-01 10:58:20

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-01 o 09:21, Ikselka pisze:

> Nie prościej już namoczyć te owoce w spirytusie PO ich zjedzeniu?
> :-D

Widzisz i właśnie do tego potrzebny jest spirytus PO moczeniu :) :)
jak pisał Pan Jan z Czarnolipia
"Bo o tym wie każdy kiep
że spirytus jest potrzebny
Potem, w trakcie i przed"

pozdr
Stefan

180. Data: 2017-05-01 11:09:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jest też problem niewyparzonych gąb...

Na razie najbardziej daje się odczuć problem niewyparzonych klawiatur.

Ewa

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?