noze kuchenne

221. Data: 2017-05-01 22:37:37

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Wierzę, że Twoje szczęście polega na epatowaniu swoją małostkowością od
> prawie początków usenetu.
> Przekonałaś mnie o tym osobiście.

Bardzo Ci zależało na tym, aby zostać przekonanym - to i zostałeś. To jest
WTÓRNE wobec Twojej wiary, a nie odwrotnie.
EOT

222. Data: 2017-05-01 23:15:47

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Jest tu całkiem pokaźna grupa piekących chleby, także Pszemol poczynił
> jakieś próby.
>
> Chleb, to właściwie jeden z łatwiejszych wypieków, śmiem twierdzić.
> Co ciekawe, także Ikselka i jej wiedza wskazuje, że raczej nie
> konfabuluje...
> Ale żeby przyznać się na grupie, że piecze chleb nieprawdziwy?
> To prawda, hoduje jakiś dziwny zakwas, ale jednak piecze.
> Chyba.

Piecze Ci ona prawdziwy tylko slowa puszcza na wiatr bez zastanowienia sie
co z nich wynika.... Taki bład stylistyczny :-)

223. Data: 2017-05-02 10:19:34

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-01 o 21:25, Ikselka pisze:

> Zależy, co dla kogo jest absolutem.
> Dla mnie jest nim to, co JUŻ mam.
> Może dlatego jestem po prostu szczęśliwa - w odróżnieniu od tłumów ludzi
> szukających Absolutu.

Dziwne, ja wiem gdzie jest Absolut.... I to w trzech rodzajach 0,2 l,
0,75 l i 1,5 l.
Adres na każde żądanie
pozdr
Stefan

224. Data: 2017-05-02 10:21:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Dziwne, ja wiem gdzie jest Absolut.... I to w trzech rodzajach 0,2 l,
> 0,75 l i 1,5 l.
> Adres na każde żądanie
> pozdr
> Stefan

Podaj mojemu przedmówcy.

225. Data: 2017-05-03 19:03:40

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2017 o 20:44, Akarm pisze:

> Używałeś ząbkowanego Victorinoxa?
> Nie wierzę.
> Najzwyczajniej w świecie nie wierzę.
> Mam trochę przyzwoitej jakości noży, wszystkie ostre, gazetę w powietrzu
> szatkują na makaron. Ale do pieczywa bezkonkurencyjny jest Victorinox
> 6.8636.21. Już pisałem, że byłem sceptycznie nastawiony do tego zakupu.
> Wydawało mi się, że nie był to najszczęśliwszy wydatek.
> Zmieniłem zdanie po użyciu. Zastanawiałem się nawet nad zakupem drugiego
> na zapas.
> I jeszcze raz napiszę: nie wierzę, że kiedykolwiek użyłeś tego
> [...]

Młody jesteś to i wyobraźni Ci nie wystarcza...
Ale niech tam...
Otóż zarówno z racji mojej pracy jak i wypoczynku zamieszkiwałem w
setkach hoteli o wysokim standardzie (>4*) jak i w dziesiątkach hoteli
all inclusive.
Wszędzie tam podawane są rożne gatunki pieczywa i oczywiście noże.
Najczęstszym jest faktycznie ząbkowany, ale używam go w takich warunkach
z konieczności. Czy one są Victorinox to CH.G.W?
W każdym razie spodziewam się, że są raczej markowe.
No i w dalszym ciągu uważam, że do dobrego, polskiego chleba najlepszy
jest nóż gładki, nie pozostawiający po krojeniu ani jednego okruszka.

P.S. Jesteś może z pokolenia pokemonów? To by tłumaczyło Twoje podejście
do tematu.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

226. Data: 2017-05-03 19:11:49

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.05.2017 o 21:23, Animka pisze:

> A to one są nieekologiczne? Powinni sklepom zabronić tej sprzedaży ;-)

Zgadza się! Również jednorazowych torebek plastikowych, jednorazowych
kubków do napojów, butelek z PET-u i z innych plastików oraz tysięcy
innych produktów.
Niestety, z zabronieniem sprzedaży nie jest tak prosto.
Nie ma bowiem takiego tworu społeczno-gospodarczego, który byłoby
zainteresowane ekologią i miał moc zabronienia produkcji
nieekologicznych wyrobów.

Ale widząc Twoją ironię, chyba uważasz, że są to produkty w najwyższym
stopniu ekologiczne? Ciesz się więc życiem w swoim błogostanie niczym
niezakłóconym:)

227. Data: 2017-05-03 19:44:18

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-03 o 19:11, Wiesiaczek pisze:

> [...]
>
> Ale widząc Twoją ironię, chyba uważasz, że są to produkty w najwyższym
> stopniu ekologiczne? Ciesz się więc życiem w swoim błogostanie niczym

Nic nie uważam. Nie mam specjalnego narzędzia, żeby sprawdzić, czy
gąbki, szczoteczki i druciaki są ekologiczne. Zresztą nie jestem
ekologiem, nie kształciłam się w tym kierunku.
Eot, bo nie jestem ekspertem i nie odpowiem.

--
animka

228. Data: 2017-05-03 20:38:14

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-03 o 19:03, Wiesiaczek pisze:

> Najczęstszym jest faktycznie ząbkowany, ale używam go w takich warunkach
> z konieczności. Czy one są Victorinox to CH.G.W?
> W każdym razie spodziewam się, że są raczej markowe.

Zdaje się, że nie czytałeś tego, co napisałem wcześniej.
Zatem jeszcze raz: używałem różnych noży ząbkowanych przeznaczonych do
chleba, między innymi (firmowych?) Gerlach i Zepter. Ale nie w hotelach.
Chleb kroiłem również nożami o ostrzach gładkich, bardzo ostrych (innych
nie mam - golą, szatkują cienki papier w powietrzu) i żaden z nich nie
umywa się do ząbkowanego Victorinoxa. Być może są lepsze noże do
krojenia chleba, ale nie spotkałem takich w porównywalnej cenie. A
powyżej 200 zł za nóż do chleba nie dam.

> No i w dalszym ciągu uważam, że do dobrego, polskiego chleba najlepszy
> jest nóż gładki, nie pozostawiający po krojeniu ani jednego okruszka.

Wolno ci tak uważać. ;)
Ja mam porównanie.
I przedstawiłem swoją ocenę w oparciu o bezpośrednią konfrontację.

> P.S. Jesteś może z pokolenia pokemonów? To by tłumaczyło Twoje podejście
> do tematu.

Nie wiem, co to jest pokolenie pokemonów.
I nie rozumiem o jakim podejściu do tematu piszesz, ale domyślam się, że
chodzi o wnikliwą, rzeczową i racjonalną opinię.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

229. Data: 2017-05-04 03:54:20

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> [...]
> jest nóż gładki, nie pozostawiający po krojeniu ani jednego okruszka.
>
> P.S. Jesteś może z pokolenia pokemonów? To by tłumaczyło Twoje podejście

Co złego w okruszkach? Ja je uwielbiam z deski zbierać razem z mąką i
ziołami strzepanymi ze skórki chleba :-)

230. Data: 2017-05-04 06:21:29

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.05.2017 o 03:54, Pszemol pisze:

> Co złego w okruszkach? Ja je uwielbiam z deski zbierać razem z mąką i
> ziołami strzepanymi ze skórki chleba :-)

Pewnie nic złego. Ot, mam taką fobię i lubię jak jest nienakruszone.
Stąd pewnie u mnie niechęć do ząbkowanych noży :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)