noze kuchenne

41. Data: 2017-04-28 23:12:30

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Victorinoxy są rewelacyjne (w dodatku niedrogie). Przynajmniej te małe
> do obierania warzyw. Dużych jeszcze nie mam, ale jak tylko gdzieś
> znajdę, to na pewno sobie kupię.
> Tylko nie wiem, czy mają jakieś ładnie wyglądające komplety.

Dobre, póki nie trafią do zmywarki. Mam kilka noży tej firmy - żadna tam
rewelacja, mam kilka znacznie lepszych polskich nonejmów i gerlachów,
tudzież jeden chiński jakiś. Są one wieczne, nawet po latach mycia w
zmywarce, podostrzenie delikatnie od czasu do czasu.
Zmywarce nawet victorinowski pikutek ulega. Gdyby nie te jego ząbki, byłby
już bezużyteczny, na szczęście mam kilka nowych w zapasie.

PS. I nie natrząsać mi się proszę z mycia noży w zmywarce - myję w niej
wszystko, co miewa styczność z mięsem i jeśli to się do zmywarki nie
nadaje, to w życiu nie kupię, żeby nie wiem jakie autorytety to polecały.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

42. Data: 2017-04-28 23:22:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2017 o 23:12, Ikselka pisze:

> Dobre, póki nie trafią do zmywarki.

A ja nie myję noży w zmywarce. Tylko stołowe.
Infekcji z tego tytułu nie miewam.

Ewa

43. Data: 2017-04-28 23:25:15

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2017 o 22:55, Ikselka pisze:

> Za sugestię kupna tanich i UŻYWANYCH noży w prezencie dla mamy???
> LOL

A ma kupić takie, które nie będą używane? Po co? LOL

PS: Znowu brak zrozumienia podczas czytania?

Ewa

44. Data: 2017-04-28 23:51:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 22:28, Trefniś pisze:

> Wręcz przeciwnie, nie pamiętasz jego wyliczeń "ile promili ludzi
> myślących" jest w Polsce, oraz "bo u nas w Ameryce" - to musi być
> naukowiec.

Moim zdaniem to raczej opóźniony w rozwoju.

--
animka

45. Data: 2017-04-28 23:57:12

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 23:22 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> A ja nie myję noży w zmywarce. Tylko stołowe.
> Infekcji z tego tytułu nie miewam.

A być może i dzięki temu.
Nigdy nie dowiemy się, gdzie złoty środek dla konkretnego organizmu :)

--
Trefniś

46. Data: 2017-04-29 00:28:20

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 23:57, Trefniś pisze:

> A być może i dzięki temu.
> Nigdy nie dowiemy się, gdzie złoty środek dla konkretnego organizmu :)

Ja te duże to myję od razu zmywaczkiem z gąbki plus płyn do mycia
naczyń, pod kranem z gorąca wodą, wycieram czystą ściereczką i chowam do
szuflady. Mniejsze noże z kompletu to wkladam do suszarki na naczynia.

--
animka

47. Data: 2017-04-29 00:31:02

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 23:51, Animka pisze:

> Moim zdaniem to raczej opóźniony w rozwoju.

Pszemol pisze na grupy już ok. 25 lat albo i dłużej. Wypyta, wypyta,
wymęczy i idzie na inną grupę.

--
animka

48. Data: 2017-04-29 05:28:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
go

> Ja dostałam ze 12 kompletów różnych. Po rozwodzie podzielilam się z
> dziadem na pół, tzn otrzymał 6 kompletow, parę kryształów ( w tym wielką
> popielnicę kryształową z labędziem od jego babci (piękny obrus sobie
> zostawiłam). Jeden komplet, taki ekskluzywny sztućcow posrebrzanych,
> który sobie leżal zawiozłam ze 3 lata temu do swojej bratanicy, bo
> mieli komunię dzieciaka, dużo gości i wielką nowowybudowaną chałupę,
> więc te sztućce przy okazji im się przydały.

Dużo wniosłaś nowych i cennych informacji do dyskusji o nożach kuchennych -
dziękuję! :-)))

49. Data: 2017-04-29 06:00:40

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> UŻYWANYCH

kłania się czytanie ze zrozumieniem...

--
Pozdrawia... Budzik

50. Data: 2017-04-29 06:06:18

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Victorinoxy są rewelacyjne (w dodatku niedrogie). Przynajmniej te małe
> do obierania warzyw. Dużych jeszcze nie mam, ale jak tylko gdzieś
> znajdę, to na pewno sobie kupię.

Dzięki za rekomendację!

> Tylko nie wiem, czy mają jakieś ładnie wyglądające komplety.

:-))))

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?