noze kuchenne

81. Data: 2017-04-29 13:58:11

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zadałem proste pytanie, na które matematyk powinien odpowiedzieć bez
> obrażania pytającego.
> Czy Ty jesz wyłącznie surowe mięso???

Rozumiem, ze to pytanie zadaje nie-matematyk, dlatego pozwolisz, że się nie
zdziwię...
Jem niemal wyłącznie gotowane.
No i?

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

82. Data: 2017-04-29 14:16:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:50 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(...)

> Dziecko drogie, istnieje coś takiego jak wrzątek - można wyparzyć zarówno
> deski, jak i gąbki. Nawet łazienkowe gąbki wkładam do pralki, kiedy
> wygotowuję ręczniki itp. Ścierki kuchenne zresztą też.

:O
:O
:O

Żal...

Oczywiście - istnieje wrzątek!
Dziękujemy za informację. Skorzystamy.

Wszystko można sobie sparzyć wrzątkiem!!! Dokładnie wszystko (nawet, jeśli
bardzo boli).

Tylko szkoda, że umysł podobno ścisły, nie odróżnia potencjalnych zaledwie
możliwości (owe sparzenie wrżątkiem gąbki), od badań in situ. Czyli
rzeczywista gąbka, "skradziona" ze statystycznej polskiej kuchni, poddana
badaniom - ta statystyczna jest jednym z najbardziej brudnych przedmiotów
w mieszkaniu. Naprawdę nie widać różnicy między teorią a faktami???

Ja nie wierzę, że Ikselka wyparza swoje gąbki do naczyń. Tak czytam
Ikselkę i odnoszę wrażenie, że to bardziej gawędziarstwo w zastępstwie...

--
Trefniś

83. Data: 2017-04-29 14:19:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:55 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Ja chodzę spać później, ale Ty śpij dobrze. Dziś mam parę imprez, lecę
> się
> zrobić na bóstwo.

Czyli jednak ciąg...

--
Trefniś

84. Data: 2017-04-29 14:38:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:58 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Rozumiem, ze to pytanie zadaje nie-matematyk, dlatego pozwolisz, że się
> nie
> zdziwię...

Źle rozumiesz!
Powinien być Ci idolem jako współtwórca polskiej (lwowskiej) szkoły
matematyki, ale to Żyd (choć polski patriota do śmierci):
"Niektóre dzieci tak lubią szkołę, że chcą w niej pozostać przez całe
życie. Uczeni rekrutują się z tych infantylistów".
Nauczyciel to uczony nieakademicki?

Matematyka nie kończy się na ueczeniu dzieci w podstawówce :)

> Jem niemal wyłącznie gotowane.
> No i?

No i już wszystko rozumiem.
Ikselka jest na grupie gawędziarzem.

--
Trefniś

85. Data: 2017-04-29 14:50:13

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 13:53 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Zapewne mój pies i koty mieszkające wraz ze mną są dostatecznym dowodem
> tej
> oczywistości oraz mojej jej świadomości - więc te swoje kolejne odkrycia
> Ameryki możesz sobie oprawić w ramki i powiesić nad łóżkiem.

Czyli po raz kolejny walczysz przez kilka dni kosztem ośmieszenia, żeby
powiedzieć:
"Trefniś _oczywiście_ ma rację, ale wszyscy o tym wiedzą (w szczególności
Ikselka) i Trefniś nie odkrywa Ameryki".

żałość...
Brud, w którym żyjesz, ratuje Ci życie, a relatywizm samouwielbienie :)

Proszę, ogranicz się do dyskusji z Pszemolem.
Oboje będziecie odkrywać tę Amerykę :)

A w razie wątpliwości po prostu spytaj Trefnisia, zamiast marnować swój (i
mój) czas.

--
Trefniś

86. Data: 2017-04-29 18:11:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-04-29 13:35, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Wczoraj pijana, dziś katz polibacyjny, a jutro moralny?
> Czy może jednak to już ciąg?
>
> http://polki.pl/dom/porady-domowe,najbrudniejsze-prz
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Na pierwszym miejscu deski do krojenia (Ikselka na grupie pouczała nas
> zgodnie z prawdą, że brudne są).
> Na drugim miejscu gąbki!

W ścisłej czołówce jest i klawiatura. Wrzątkiem ją.

zzw

87. Data: 2017-04-29 19:00:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> A Ty - nieznajomość stylistyki.

Ewentualne niedociagniecia w stylistyce nie pozwoliły ci zrozumieć tresci?
Oj biedna... Jak ty sie z ludzmi dogadujesz...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

88. Data: 2017-04-29 19:14:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> W ścisłej czołówce jest i klawiatura. Wrzątkiem ją.

Nie wystarczy odwirować?

--
Jarek

89. Data: 2017-04-29 19:22:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 10:35, Trefniś pisze:

> Ikselka powinna zaoponować - jednym z najbrudniejszych przedmiotów w
> mieszkaniu jest gąbkowy zmywak do mycia naczyń. I będzie miała rację :)
> Ale z drugiej strony "jedz czyściej, żyj brudniej"
> :)

U mnie gąbkowy (i inne) zmywaczek jest zawsze uprany po każdym zmywaniu
i nawet wyparzony, bo płuczę go z piany w gorącej wodzie. Zresztą często
zmieniam na nowe. W marketach sprzedają te zmywaczki za grosze (w
opakowaniu po 10 sztuk).

--
animka

90. Data: 2017-04-29 19:24:13