Re: nuda w zwiazku

Data: 2002-10-23 05:59:11
Temat: Re: nuda w zwiazku
Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl>

> jest lekki problem... na razie jeszcze jestesmy na lasce i nielasce
> rodzicow, wiec... dziwnie by to wygladalo ;-)

i jestescie razem juz tak dlugo? i ciagle u rodzicow? Ktorzy moze tez sie
martwia o wyzywienie i opranie??? To w takim razie nie dziwie sie ze wam sie
nuuuuudzi....

> wszystko powyzsze super :) ale wlasnie zbliza sie zima :-(
> wlasnie dlatego pytam o zajecia w domku :-)

Wiesz to co mozn a robic na ogol rozbija sie o ilosc pieniedzy jaka mozna na
ten cel przeznaczyc. Bo na nude z pewnoscia lekarstwem sa podroze po
swiecie, ale kogos bez mieszkania raczej na to nie stac, prawda?
Wymyslanie czegos na wyrost nie znajac Ciebie i jej jest takie sobie... tym
bardziej ze widze tendencje do zbijania wiekszosci pomyslow na zasadzie "to
sie nie uda"...
Ja bynajmniej nie mam czasu sie nudzic, ale od roku postanowilismy robic
wiecej razem - i trenujemy jazde konna (od zera!). Sport caloroczny,
odstresowuje idealnie, a rozmawiac potem o kazdej godzinie jazdy mozna
calymi dniami.... i zawsze znajdzie sie cos jeszcze. A w samym domu -
wspolne kucharzenie :))) ach te gofry za kazdym razem inne :)...
sprzatanie... no coz dla nas to jest przedsiewziecie wspolne bo na codzien
nikomu sie nie chce...fotografowanie...układanie potem galerii foto w
ramki...planowanie wyjazdow kiedy juz bedziemy mieli czas (i
pieniadze)...rozstrzasanie tajemnic konstrukcji samochodowych (bo ja bywam w
tym zakresie blondynką a jemu to sprawia przyjemnosc...)....a kiedy juz
nic-nic nie chce nam sie robic... to siadamy sobie razem na czata. I
gorszymy spoleczenstwo :). A wieczorami w lozku kiedy nam sie nie chce
brykac opowiadamy sobie jakies ksiazki czy artykuly... hihi inaczej niz w
ten sposob nie strawilabym np. Skiroławek Nienackiego.
Oj duzo jest jeszcze takich malych rzeczy ktore robi sie wspolnie w
domciu... oprocz tych gorszących o ktorych nie bede juz mowic, a do ktorych
prawie-prawie zalicza sie np wspolna kapiel - czy to prysznicowa czy wannowa
:)

Pzdr
Iwcia