obiad wystawny

21. Data: 2008-01-31 11:27:30

Temat: Re: obiad wystawny
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message
news:fnsa8v$qir$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wystawny :)

Można nogi z łóżka .

22. Data: 2008-01-31 12:38:58

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie wszyscy tolerują coś takiego.

> j.w.
>
> PS. A po co wam kościół? Chrzciny to rozumiem, a tak?
>
> *piotr'ek*
Niektórzy dają na mszę w urodziny dziecka, aby sie zdrowo chowało np. tak
samo jak w osiemnaste aby sie w życiu mu wiodło!
Jolka

23. Data: 2008-01-31 13:55:10

Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektórzy dają na mszę w urodziny dziecka, aby sie zdrowo chowało np. tak
> samo jak w osiemnaste aby sie w życiu mu wiodło!

Aha... to ja proponuję mszę w sobotę... albo inaczej. Imprezę w sobotę bo
niedzielne imprezy nie są zbyt udane, gdyż nie każdy może w poniedziałek
mieć urlop, a walcząc do 3 czy 4 nad ranem ciężko do roboty iść.

*piotr'ek*

24. Data: 2008-01-31 14:46:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Można nogi z łóżka .

Już. Teraz szybkie zakupy i z powrotem do szpitala...

--
Pozdrawiam - Aicha

25. Data: 2008-01-31 21:19:03

Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakie tam chwalenie się - ale patent niezły smakowo: 1/4 l gęstej(!)
> kwaśnej śmietany, 1 łyżeczka soku z cytryny, 1 płaska łyżeczka cukru, 1/3
> łyżeczki soli - wymieszać lekko, odstawić na 15 minut, znowu wymieszać.
> Polewać obficie sałatę.
> Ręczę, że sama, żywa, nieprzyprawiona śmietana do sałaty to jakieś
> kosmiczne nieporozumienie.

Zamiast soku z cytryny może być ocet spirytusowy,
winny lub balsamiczny. Najlepiej ten ostatni.
I obowiązkowo pieprz świeżo zmielony.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

26. Data: 2008-01-31 21:28:07

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Tabaczynski pisze:

> Zamiast soku z cytryny może być ocet spirytusowy,
> winny lub balsamiczny. Najlepiej ten ostatni.
> I obowiązkowo pieprz świeżo zmielony.

Pieprz do mizerii, do sałaty tylko cukier/cytryna/sól.

--

Paulinka

27. Data: 2008-01-31 22:06:49

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Pieprz do mizerii, do sałaty tylko cukier/cytryna/sól.

^^^^^

TYLKO? kocham takie ukazy. Zaraz mnie skreca. Najwyrazniej nie mialas
przyjemnosci sprobowania vinaigrette z octu balsamicznego i oliwy z
pierwszego tloczenia z dodatkiem morskiej soli i swiezo zmielonego
pieprzu. Polecam. Proporcje na oko - generalnie: 3 lyzki oliwy, 2 lyzki
octu, pol lyzeczki soli, pol lyzeczki pieprzu. Lubie czasem dodac sera
plesniowego.
Magdalena Bassett

28. Data: 2008-01-31 22:13:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> TYLKO? kocham takie ukazy.

Te ukazy to rodzinne nawyki :)

> Zaraz mnie skreca.

To się rozkręć :)

> [...]
> pieprzu. Polecam. Proporcje na oko - generalnie: 3 lyzki oliwy, 2 lyzki
> octu, pol lyzeczki soli, pol lyzeczki pieprzu. Lubie czasem dodac sera

Miałam okazję spróbować. Smaczne, tylko ja pisałam nie o vinaigrette, a
o śmietanie z dodatkami, jak sie nieprecyzyjnie wyraziłam to sorry.
--

Paulinka

29. Data: 2008-01-31 22:39:17

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Miałam okazję spróbować. Smaczne, tylko ja pisałam nie o vinaigrette, a
> o śmietanie z dodatkami, jak sie nieprecyzyjnie wyraziłam to sorry.

Kiedys zaskoczylam mojego meza salata ze smietana na slodko, jak jadalo
sie w moim rodzinnym domu. Chcialam sobie przypomniec ten smak, kupilam
nawet odpowiednia salate ( u nas nazywa sie maslana - butter lettuce).
Maz nie byl zachwycony, ja natomiast z usmiechem na ustach przenioslam
sie na chwile w dziecinstwo. Jest to jednak przedziwne polaczenie, tej
slodzonej kwasnej smietany i salaty.

MB

30. Data: 2008-01-31 23:11:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> [...]
> Maz nie byl zachwycony, ja natomiast z usmiechem na ustach przenioslam
> sie na chwile w dziecinstwo. Jest to jednak przedziwne polaczenie, tej

I o tym Magdo pisałam. Pewnie, że trzeba próbować rozszerzać menu o
rzeczy, których nie znamy, bo to zawsze cenne, ale te wspomnienia smaków
z dzieciństwa dają nam jakieś podwaliny.

--

Paulinka

Chleb z przewagą mąki żytniej
Z cyklu co przywieźć? - Emiraty
udko indycze
Telenet nieuwsgroepen mededeling: nieuwsserver adres aanpassen/Attention: modification de l'adresse du serveur de newsgroup
Ciasto faworkowe