obowiązki dzieci w domu ...

721. Data: 2006-02-09 11:05:51

Temat: Re: obowiązki dzieci w domu ...
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
news:jareks-C209AC.11035109022006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Instrukcja? Obawiam się, że w sklepie komputerowym nie będzie łatwo
> dostać UPS odpowiedniej mocy.

Pierwszy sklep z brzegu:
http://www.komputery.com.pl/product_info.php?cPath=2
18_73&products_id=940&manu=Ever&case=komputery
A tu masz wybor od popularnego producenta:
http://www.apc.com/products/category.cfm?id=13 - wystarczy tej mocy??? (bo
ze kasy nie, to juz ostrzegalem ;-)

> Jak wyżej.

Co jak wyzej? Ze nie w sklepie komputerowym? To chyba oczywiste.

Pierwsza z brzegu oferta:

http://www.coliber.com.pl/autom_wjazdowe.htm

A tak BTW, to przez przypadek znalazlem oferte sprzedazy domu:
http://www.oferty.net/nieruchomosci/domy_sprzedaz/do
m_2263923.html

I cytat: "Własne zasilanie awaryjne 6,5 KV (trójfazowe)." (co prawda pewnie
mialo byc 6,5 kW, ale chodzi mi o fakt, ze sie instaluje)

--
Axel

722. Data: 2006-02-09 11:06:34

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <43e9ea22$0$1454$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Agnieszka" <a...@z...net> wrote:

> Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Negocjując cenę uwzględnimy zgodę na zjedzenie na miejscu. Ba, żeby go nie
> kłopotać za bardzo, to własny talerz i widelec przyniosę.
> Czego mi dosypie?

Niczego. Jeśli chcesz zjeść moje pierogi, musisz przyjść do mnie na
_domowy_ obiad. Chcesz go kupić? Obawiam się, że Cię nie stać. Ja
baaardzo nie lubię gotować.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

723. Data: 2006-02-09 11:18:37

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Chętnie skorzystam z Twojego doświadczenia . Mojej córce nie
> przeszkadza, że przyjmuje kolezanki w totalnym chlewie. Ja z kolei nie
> chcę, zeby mi się w domu zaległy różne świństwa.

I w tym momencie to Tobie zależy bardziej niż jej:) Ja bym ten chlew na
jakiś czas zostawiła. Ewentualnie podrzuciła jej na biurko jakiś lizol czy
podobne świństwo, z komentarzem, że niech spsika, jak zaczną łazić:)))

Muszę więc stosować
> mało pokojowe metody.

To odpuść na jakiś czas i zobacz, co się będzie działo. Jeśli przyczyną jest
totalne lenistwo, bo jeśli 'niemoc', to zaproponuj, że posprzatacie
wspólnie. (ja bym wybrała pierwszy wariant)

> BTW mam wrażenie, że zarówno Ty, jak i Iwon(k)a macie zupełnie inną
> sytuacje, ponieważ w waszym wychowaniu brakuje jednego czynnika -
> rodzeństwa Waszych dzieci.

Być może, trudno zgadnąć, choć ja się wychowałam z dwoma braćmi - rodzonym i
ciotecznym. Przeżyliśmy, żadne z nas nie jest totalnym niechlujem, żadne nie
ma problemów ze swoimi dziećmi:) Nie wiem właściwie, czego to dowodzi....
Anka

724. Data: 2006-02-09 11:20:08

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <43e9d94f$0$1470$f69f905@mamut2.aster.pl>,
"Agnieszka" <a...@z...net> wrote:

> Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja tam Ciebie nie znam, ale jednak nie każdemu udaje się zjeść 30 domowych
> pierogów na jeden raz.

Jeśli naprawdę dobre, to dla mnie byłoby mało.

> A i pani Tereska nie musi być osobą, która chce robić
> kokosy przy okazji gotowania obiadu dla wnusia ;-)

Nie musi. Ale czy jesteś pewna, że pójście o świcie z krzesełkiem i
kocykiem w kolejkę po pierogi od pani Tereski to oszczędność czasu?

725. Data: 2006-02-09 11:27:15

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dscjjq$83u$3@proxy.provider.pl>, medea <e...@p...fm>
wrote:

> Myślę, że nie zrozumiałeś Jarka. _Każde_ pierogi robione w domu przez
> osoby "niepostępowe" są lepsze od tych robionych przez "Twoją" firmę X.
> Każde są inne i w inny sposób najlepsze.

Z tym "każde" to bym jednak uważał. Babcia mojej żony notorycznie
uszczęśliwia swoimi pierogami rodzinę i znajomych. Ostatnio nawet
spróbowałem, po czym wszystkie pozostałe wrzuciłem do kosza. Takie ze
sklepu zazwyczaj jednak zjadam.

726. Data: 2006-02-09 11:38:44

Od: "Sabada" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dsbc47$jbv$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
>
> Jednej czy dwóch to ja też nie. Jednak jak wyjmuję garnek, to mi na nogi
> kapie - trudno nie zauważyć...

- może masz za bardzo zawinięte brzegi u garnków? Postaw ukośnie... woda
spłynie.

727. Data: 2006-02-09 11:48:08

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przeszkadza, że przyjmuje kolezanki w totalnym chlewie. Ja z kolei nie
> chcę, zeby mi się w domu zaległy różne świństwa. Muszę więc stosować

Moje doświadczenie nie będzie dla Ciebie zupełnie miarodajne, bo ja kiedy
Adam był mały i robił dookoła siebie totalny tajfun. sprzątałam pokój razem
z nim - Z NIM, nie ZA niego. A to dlatego, że widziałam dokładnie co się z
nim dzieje. On nawet był pełen dobrych chęci, żeby ten pokój posprzątać, po
czym rozglądał się dookoła i po prostu nie wiedział, od czego zacząć.
Łatwiej było uciec. Dlatego sprzątaliśmy razem, mówiłam mu po kolei które
rzeczy teraz zbieramy i gdzie je ułożymy... I nie wiem, powoli, powoli,
przypominaniem, pomaganiem, pokazywaniem, gdzie co ma być, jakoś udało nam
się wyjść na prostą. Tam nigdy nie ma idealnego porządku, ale nie ma też
groźby, że ktoś wchodząc nogi sobie połamie:)
Anka

728. Data: 2006-02-09 11:54:43

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dsf7ms$s1t$1@inews.gazeta.pl>,
"Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> [...]
>
> Pierwszy sklep z brzegu:
> http://www.komputery.com.pl/product_info.php?cPath=2
18_73&products_id=940&manu=Ever&case=komputery

Trochę mało dla mojego Zelmera (1400 W). Ale to i tak bez znaczenia:
"Produktów zaznaczonych sybolem BRAK nie ma aktualnie na magazynie w
wystarczającej ilości."

> A tu masz wybor od popularnego producenta:
> http://www.apc.com/products/category.cfm?id=13 - wystarczy tej mocy??? (bo
> ze kasy nie, to juz ostrzegalem ;-)

Której mocy? Tej z rubryki PC & Workstation UPS? Nie wystarczy.
Żeby było jasne: nie neguję istnienia odpowiednich urządzeń. Neguję
sugerowaną łatwość kupienia ich w byle sklepie komputerowym - tam
zazwyczaj (o ile w ogóle) będzie sprzęt 500-700 VA. Więcej to już
specjalistyczne wymagania.

> Co jak wyzej? Ze nie w sklepie komputerowym? To chyba oczywiste.

A nie, tu się posypuję żużlem. UPS z byle sklepu na chwilowe braki prądu
powinien wystarczyć.

729. Data: 2006-02-09 12:10:58

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
i.pl...

> Której mocy? Tej z rubryki PC & Workstation UPS? Nie wystarczy.

Ponizej masz pare "troche" wiekszych.

> [...]
> sugerowaną łatwość kupienia ich w byle sklepie komputerowym - tam
> zazwyczaj (o ile w ogóle) będzie sprzęt 500-700 VA. Więcej to już

Bez przesady z tymi "specjalistycznymi". Kwestia zbytu - sklep trzyma to, co
mu najczesciej schodzi. Wieksze modele mozna zamowic.
W kazdym razie (bo od tego sie zaczelo), brak pradu nie jest problemem nie
do obejscia.

--
Axel

730. Data: 2006-02-09 12:49:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:jareks-9D08C8.12200809022006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Nie musi. Ale czy jesteś pewna, że pójście o świcie z krzesełkiem i
> kocykiem w kolejkę po pierogi od pani Tereski to oszczędność czasu?

Jak weźmie ze sobą komputer (jakikolwiek) i UPS (odpowiedni) to czasu nie
straci ;-)

przebranie - puchatek
T-shirty
czytanie sylabami a całymi słowami