oczyszczanie organizmu

31. Data: 2006-08-02 15:53:58

Temat: Re[2]: oczyszczanie organizmu
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

aloha Klinton,

ja jeszcze w kwestii formalnej.... bo dopiero teraz zauwazylem, ze albo masz
zegar przestawiony na komputerze, albo nie piszesz z Polski:)
Skoryguj to moze, bo zle sie czyta takie posty...
-----
Jeff

32. Data: 2006-08-02 16:10:14

Temat: Re: Re[2]: oczyszczanie organizmu
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eaqg91$puf$...@i...gazeta.pl...

> a moze zanim bedziesz glupoty powtarzac, zapoznaj sie z definicja sekty? Bo
> opowiadanie "bajek" nie przystoi komus kto ma tak strasznie wysokie
> mniemanie o swojej wiedzy :)

...ja na tej grupie podaje znane mi fakty naukowe, ktore dotycza obecnie
dostepnej wiedzy na tematy dietetyczne i nigdy i nigdzie nie twierdzilem,
ze mam wysokie mniemanie o mojej wiedzy (jesli znajdziesz post w ktorym tak
twierdze, to prosze bardzo, wklej go tutaj)......

..natomiast ty o swojej wiedzy, masz chyba wyjatkowo wygorowane mniemanie,
skoro zmieszczasz np. takie posty w komentarzach do artykulow do badan naukowych:

http://glinki.com/?l=wvvdd7

..wyglada na to, ze poraz kolejny projektujesz swoje mniemania i kompleksy o
sobie na druga osobe.....

kazdy psycholog by ci powiedzia: jureczku, lustro sie klania:)

-----
Jeff

33. Data: 2006-08-02 16:51:07

Temat: Re: oczyszczanie organizmu
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Ewo, mnie spam w sieci tez bardzo przeszkadza, a szczegolnie jesli ten
> spam
> jest niekulturalny i obrazilwy.

No ten w powyzszym przykladzie nie nalezy do kulturalnych.

> Nie wiem czy zauwazylas, ale szczegolnie agresywne sa opty_byty wowczas,
> kiedy
> pojawia sie tutaj jakas informacja o charakterze negatywnym na temat diet
> niskoweglowodanowych.

Z tego co zauwazylam to nie tylko.

> Zaleca sie bezmyslnie te diety takze matkom w ciazy i dzieciom, mimo ze
> nie
> przebadano tych diet pod wzgledem ich bezpieczenstwa.

Nie wiem czy badano czy nie, ale znam osobiscie nastepujacy przypadek:
Facet ok. 50 letni chory na bialaczke, kilka przeszczepow szpiku, chemia,
nawrot choroby znow to samo przeszedl na DO i doszedl do siebie - nie wiem
ile mu w tym ta dieta pomogla, a ile leki itd, ale ma sie dobrze do dzis.
Jego zona natomiast zaszla w ciaze nieplanowana w wieku 42 lat co jest juz
wiekiem ryzykownym i bedac razem z nim na tej diecie urodzila wlasnymi
silami zdrowe dziecko. Znam ta rodzine i sa juz na tej diecie dobrych kilka
lat i sa zdrowi.
Nie upieram sie tu, ze to byla ich jedyna szansa czy cos w tym stylu, ale na
pewno im ta dieta nie szkodzi skoro takie sa fakty.

Ja sama tez mialam propozycje przejscia na te diete, ale z racji upodoban
dietetycznych do niektorych pokarmow nie zdecydowalam sie i raczej chyba
zostane przy swojej nijakiej diecie, aczkolwiek dosc bogatej w mieso,
tluszcze i produkty pochodzenia zwierzecego. No i poki co nie choruje na
zadne powazne choroby. Dzisiaj odebralam moje dosc dokladne wyniki badan i
wyszly jak u "noworodka", tylko wapn w elektrolitach wyszedl troszke powyzej
normy.

> Zauwazylem, ze jestes madra i rozsadna osoba, wiec chyba nie musze ci nic
> wiecej juz na ten temat tlumaczyc, bo moze teraz zrozumiesz o co Are
> chodzi.

Thx:). Kazdy ma prawo do swoich racji, ale nalezaloby to wyrazac w troche
inny sposob.

--
pozdr,
ewka

34. Data: 2006-08-02 16:52:03

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "ewka" <e...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
> eaq9bf$a6d$...@n...onet.pl...

> na Arusia to zbyt subtelne, nie dotrze :(

Nie bede sie znizac do poziomu jak on sam to okreslil "chlewu" :)

--
pozdr,
ewka

35. Data: 2006-08-02 17:57:52

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eaqip5$43q$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> tak
> twierdze, to prosze bardzo, wklej go tutaj)......

to dlaczego tak dlugo czekam na dane potwierdzajace twoje twierdzenia o
szkodliwosci spozywanego tluszczu na owlosienie(to na glowie), bo te dwa
przypadki o ktorych wspomnialas sa ... zalosne!

> ..natomiast ty o swojej wiedzy, masz chyba wyjatkowo wygorowane mniemanie,
> skoro zmieszczasz np. takie posty w komentarzach do artykulow do badan
> naukowych:
>
> http://glinki.com/?l=wvvdd7

a wiec to tak "wyszukujesz " swoje "linki" !!!! no to wiele wyjasnia. Czy Ty
w ogole czytalas to co "wrzucilas" w linku? cos mi sie zdaje ze nie :)

> ..wyglada na to, ze poraz kolejny projektujesz swoje mniemania i kompleksy
> sobie na druga osobe.....

o czym Ty w ogole mowisz, akurat w tym poscie, ktory z takim poswieceniem
wyszukalas, mowie o SWOICH doswiadczeniach i niczego o innych (tj np
Tobie), czyzby problemy ze zrozumieniem tak prostych tekstow?

> kazdy psycholog by ci powiedzia: jureczku, lustro sie klania:)

wiem ze Ty masz ogromne doswiadczenie w rozmowach z "psy", tylko ze to byl
starcony czas i stracone pieniadze :(.

Jurek

36. Data: 2006-08-02 17:59:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
eaqhqm$185$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> zegar przestawiony na komputerze, albo nie piszesz z Polski:)
> Skoryguj to moze, bo zle sie czyta takie posty...

lepiej pozno niz wcale, ale do kogo piszesz ? do Kilintona czy do Jurka?
Zostawilas tekst Klintona a"podwiesilas" go pod moim postem

Jurek

37. Data: 2006-08-02 20:28:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ewka pisze:

> Thx:). Kazdy ma prawo do swoich racji, ale nalezaloby to wyrazac w troche
> inny sposob.

Wiesz, troche dziwie sie, ze oberwalo sie akurat Are za "u kogo
przewazaja emocje nad rozumem", a nasza grupowa gwiazda Andrzej Czyz vel
Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

--
Bardzo możliwe, że Marsjanie będą mieli swoich ulubieńców; wyuczą ich
sztuczek, kto wie? Będą się rozczulać nad kochanym chłoptysiem, że już

38. Data: 2006-08-03 01:32:25

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie bede sie znizac do poziomu jak on sam to okreslil "chlewu" :)

Ewo,.....musze powiedziec, ze troche mnie dziwi fakt, ze taka madra jak ty
kobieta, szuka poparcia u osobnika ktory wraz z kilku innymi opty_bytami,
robi wlasnie z tej grupy ewidenty chlew.

Moze popatrz jaki swinski post ten opty_byt tutaj nie tak dawno napisal:

http://glinki.com/?l=3ict38

..i ja go jakos nie probuje za to gonic po grupie i czepiac sie jego nogawki
przy kazdej nadazajacej sie okazji, tak jak on to robi nadal
w stosunku do mnie, tylko za to, ze wyrazam tutaj swoje "racje", do ktorych
jak sama piszesz kazdy ma przeciez prawo.

..teraz ten wyjatkowo niekulturalny hipokryta, probuje z siebie robic
"aniolka"i ty tego nie widzisz????

hmmm...chcialbym cie jeszcze zapytac dlaczego uwazasz, ze post Are jest na
poziomie "chlewa", skoro autorami wyjatkowo prymitywnych i niekulturalnych
postow na tej grupie, sa oprocz tego jurka, takze:
krystynaopty, slawekopty, ali i ostatnio andy.

Jak sie okazuje nie tylko ja to widze,..... popatrz co na ten temat pisze
Marcin Cooler....

Chyba nie sadzisz, ze obydwaj mamy jakies zwidy czy majaki?

Re: oczyszczanie organizmu
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński m...@p...gazeta.blah
Data: 02-08-2006, 22:28:26
+ pokaż cały nagłówek

ewka pisze:

> [...]

Roch Kowalski dalej w spokoju wyzywa sobie ludzi od mordercow, pedalow i
pedofili. To Cie nie razi, jak rozumiem, bo Cie osobiscie nie dotyczy?

Bardzo prosze wytlumacz mi dlaczego wiec ten kulturalny post Are o optysekcje
tak ci przeszkadzal, bo ja naprawde mam duze problemy aby jakos to zrozumiec...

-----
Jeff

39. Data: 2006-08-03 02:01:39

Temat: Re(OT) sorki .....OPTYSEKCIE.... mialem napisac
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> ....ten kulturalny post Are o optysekcje....

sorki......OPTYSEKCIE ......

40. Data: 2006-08-03 04:11:13

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewka <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie bede sie znizac do poziomu jak on sam to okreslil "chlewu" :)

Ewo, a ten dzisiejszy tekst autorstwa tegoz jurka czytalas?

http://glinki.com/?l=de4igj

To jest w/g ciebie normalna wypowiedz osoby uczestniczacej w dyskusji na
grupie internetowej, czy raczej mozna ta wypowiedz uznac za rowna poziomowi
chlewa?
-----
Pozdro. Jeff

Nawet senator amerykanski moze ulec czarowi szarlatanow:)
Jedzenie jak lekarstwo
Set Point- doradcy
Naukowa karuzela strachów
Zywienie veganskie (ubogo-pastwiskowe)