Re: odchudzanie-co jesc ?

Data: 2009-04-28 23:28:28
Temat: Re: odchudzanie-co jesc ?
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

Wojtek pisze:
> facet 27 lat , 182cm 95kg , nadwaga - g?ównie miesien piwny trenowany od
> lat.
> Rzuci?em palenie 3,5 roku temu i podskoczy?em 10kilo, do +/- 95kg.
> Chcia?bym wa?yc jak kiedys +/- 85kg
>
> staram sie jesc ser bialy chudy , gotowane piersi z kurczaka , ciemne
> pieczywo , wafle ry?owe
> Wiadomo - do tej pory piwko , pizza itp = zo??dek rosciagniety.
> Co jesc zeby nie bylo kaloryczne i syci?o ?
>
> Chleb jasny , ziemniaki , makaron i sma?one rzeczy odstawi?em.
>
> co jeszcze jesc poza tym co napisa?em wy?ej ?

> [...]
35.html?ticaid=17ee4
> warto sie pchac w te tabletki ?

a idz że panie z jakimiś tabletkami....

polecam diete South Beach albo diete dr. Pierra Dukana (ksiazki nt.
jednej i drugiej do kupienia wszem i w obec)
zrównoważona i daje efekty naprawdę szybko (widzę po całej mojej
rodzinie, która uskutecznia SB, ja niedawno wprowadziłem Dukana )

bo nie chodzi o to, zeby nie jesc, tylko o to, zeby jesc wlasciwie