Re: <oo>___ .~*

Data: 2007-04-28 18:54:06
Temat: Re: <oo>___ .~*
Od: "ksRobak" <k...@c...pl>

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
news:1177744286.716186.317970@c35g2000hsg.googlegrou
ps.com...
On 27 Kwi, 19:12, "ksRobak" <k...@c...pl> wrote:

> Ciekawa wizualna metoda pomiaru.
>
> I to samo jak patrzę na zero.
>
> Dobrze, jak się chce Pan bawić:
> jaka liczba ma odwrotność 1/2Re(z)?
>
> Już Panu pisałem, że dla fizyki ważniejsze są postulaty Peano, niż
> spory gdzie zaliczyć zero.
>
> P.S. Przepraszam. Coś zjadło końcówkę postu.
> Krzysztof Sulimowski

Szanowny Panie Krzysztofie.
1. punkt będący środkiem wirującej tarczy ma prędkość zero a więc nie wiruje.
- tu wymiernikiem jest droga jaką pokonuje wirujący punkt.
Drogę łatwo wyliczyć znając prędkość kątową i odległość od środka obrotu.
Jeśli ta odległość wynosi ZERO to prędkość jest równa ZERO.
Ciekawostką jest, że gdy patrzymy na wirującą tarczę to punkty znajdujące się
ponad środkiem obrotu przesuwają się w przeciwną stronę niż punkty
znajdujące się poniżej środka obrotu. Środek stoi w miejscu. :-)
->
+
<-
Taki mniej więcej graf j.w był powodem uznania punktu zwanego środek
- za miejsce na wirującej tarczy, które nie wiruje.

2. gdy patrzę na cyfrę 1 to widzę ją teraz niezależnie od wskazań zegara.
- pojęcie TERAZ jest zjawiskiem psychicznym.
A więc psychika postrzega TERAZ w czasie rzeczywistym.
Dotyczy to wszelkich doznań zmysłowych: teraz słyszę, teraz czuję itd
W czasie 'Teraz' również zachodzą procesy fizyczne empirycznie falsyfikowalne
np. teraz samochód przxejechał, teraz Słońce zachodzi itd.
Świat się zmienia - TERAZ stoi. :-)

3. każda liczba x posiada odwrotność 1/x także liczby nieskończone.
Jeśli coś nie ma odwrotności to nie jest liczbą.
- powyższe to sztuka nadawania NAZW. Mówi się, że Alef0 to nie liczba
bowiem nie założono (cyc!) unikatowej wielkości 1/Alef0.
Podobnie nie zakłada się odwrotności dla innych pojęć kategorii opisowej
1/śliczny, 1/grzeczny, 1/powabny itd. Alef0 to nie liczba - lecz pojęcie.
w uzupełnieniu:
http://groups.google.pl/group/pl-sci-matematyka/msg/
7cc1e91e4d0ddbf3?&hl=pl
Wielkości nieskończenie małe nie posiadają MIARY ale posiadają
unikatową WARTOŚĆ.
Dla przykładu chwila czasowa dt='5 s = 5/Re1 [s] = {5+}0 [s] ma miarę zero
ale nieskończenie mała wartość nie jest zerowa dt = 0 + 5/oo sekundy.
Liczby skończone mają skończone odwrotności na przykład pary:
2 i 1/2; Pi i 1/Pi; r i 1/r natomiast liczby nieskończenie duże mają nieskończenie
małe odwrotności np. N i 1/N; 7R i 1/7R. 3,3continuum i 1/3,3continuum

4. wielobok WB, który ma R wierzchołków ma ich więcej niż wielobok WA,
który ma N wierzchołków. Boki wieloboku WA nie mogą mieć zerowej
długości skoro w każdym boku WA mieszczą się boki WB. ZERO nie jest
podzielne.
- pomiędzy zerem a wielkościami rzeczywistymi są infinitesimale
liczby zespolone o zerowej mierze lecz niezerowej wartości zwane
punktami geometrycznymi. Punkty mogą mieć różną i dowolną wartość.
WIELKOŚĆ = MIARA + WARTOŚĆ
Miara zerowa nie musi oznaczaj zerowej wielkości gdy wartość >0
Ten zapis to liczba zespolona: MIARA jest rzeczywista a WARTOŚĆ
nieskończenie mniejsza. WIELKOŚĆ jest sumą różnych wymiarów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie ma innej geometrii niż geometria świata fizycznego.
To zagadnienie opisałem dokładniej w wątku "Sensacja: paradoks bliźniąt
rozwiązany! [onet.pl]" Sat, 28 Apr 2007 08:57 - dostępne pod linkiem:
http://groups.google.com/group/pl-sci-matematyka/msg
/f7eeaf85796a1ea2?

Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?