Re: operacja kręgosłupa a łapówka

From: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: operacja kręgosłupa a łapówka
Date: Mon, 16 Jul 2001 18:56:35 +0200

Użytkownik "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:9iui7m$lg4$1@ufik.idn.org.pl...

> Użytkownik "amazonis" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Polecam lekture *czarnej listy*, o ktorej coraz glosniej:
>
> http://lista01.w.interia.pl/
Rownie dobrze mozna byloby polecic lekture napisow na scianach publicznych
szaletow. Jednak w przypadku cytowanej strony lektura jest znacznie bardziej
pouczajaca, bo wszystkie bydlece wpisy, ktore tam sie znajduja sa autorstwem
lekarzy, ktorzy nie moga zniesc zadnego slowa krytyki pod swoim adresem.
Jakkolwiek mozna znalezc setki ludzi, ktorzy lekarzom zawdzieczaja zycie, to
prawda jest rowniez to, ze setki ludzi zostalo kalekami z powodu ignoracji
zawodowej albo zaniedbania w wykonywaniu pracy przez niektorych lekarzy.
Osobiscie nie spodziewalem sie, ze ludzie nalezacy do zupelnie wyjatkowego
zawodu majacego sluzyc innym ludziom sa tak zapiekli w swej nienawisci i tak
prostacko wulgarni. w czasach rzadow "komuny" zawod lekarza zostal
postawiony na swieczniku spolecznym, po upadku systemu ogolnie biorac
"zszedl na psy" tak jak wiele innych zawodow i dzisiaj nikt juz nie moze
mowic o "spolecznej sluzbie" lekarza, a raczej o trosce o pieniadze, tak jak
w przypadku innych zajec. W tej sytuacji nie dziwi to, ze wiele cierpiacych
osob zwraca sie w strone medycyny niekonwencjonalnej, leczy sie u
"uzdrawiaczy" i nabiera przekonania, ze jakosc uslug swiadczonych przez
medykow konwencjonalnych jest wprost proporcjonalna do pieniedzy jakie im
sie zaplaci. Jest jak jest i sadze, ze w najblizszych latach zadne zaklecia
tej sytuacji nie uzdrowia. Prawdziwe staja sie ludowe porzekadla, w
zamierzeniu humorystyczne a w rzeczywistosci bardzo gorzkie:
1. "strzez sie lekow i lekarzy, a Bog zdrowiem Cie obdarzy..."
2. "...kto na smierc chory, temu nie pomoga doktory..."

Zbig AG

16.07 Krzysztof Markiewicz
17.07 Leszek M.
17.07 Leszek M.
17.07 Jacek Kruszniewski
18.07 Lmolis
18.07 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla