Re: optymalni i ich dieta

From: Golo <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: optymalni i ich dieta
Date: Thu, 10 Nov 2005 08:51:15 +0100

Dnia Thu, 10 Nov 2005 00:53:22 +0100, Krystyna*Opty*
<K...@o...pl> napisał:

> A gdyby ktoś miał wątpliwości jak wygląda dobre jajko: na ogół ma o
> jaśniejszą, albo nawet jasnokremową skorupkę, jasnożółte (a nie
> pomarańczowe) żółtko, które po rozbiciu jajka zachowuje kształt kulki,
> bez ciemniejszych plam, w przezroczystym białku. A po usmażeniu po
> prostu apetycznie pachnie :)
> Mam szczęście mieć możliwość zakupu takich jajek.

Na marginesie twej wypowiedzi chciałbym tak ogólnie stwierdzic, że ludzie
dali się
wpędzić w kanał . Juz nikt,a przynajmniej mało kto ,
zwraca uwagę na to, co wprowadza do organizmu.Mało kto pamieta
jak wygląda naturalna smietana czy jajko z naturalnej hodowli.
Mało kto pamieta jak wyglada naturalny boczek czy słonina bez
konserwantów,
który na patelni się topi, a nie podskakuje jak kawałek opony i prędzej się
spali, nim wytopi sie z tego smalec.

na sklepowych półkach występuje praktycznie tylko żywnosc wysoko
przetworzona,
co oznacza nasączenie jej chemią tak, by zachowała "świeżość" przez kilka
lub
kilkanascie dni.

Skutki takiego żywienia widać na kazdym kroku.
Żywność z supermarketu plus zatrucie środowiska skutkuje
wzrostem chorób od alergii po raka.
Nie wiadomo tak naprawdę, jak chemia w pożywieniu wplywa na złozone procesy
zachdzące w przewodzie pokarmowym oraz ogólnie w organizmie czlowieka.

Ludzie z pobudzonym łaknieniem albo zaburzeniami w przyswajaniu pokarmu
tyją,
a potem szukaja ratunku w cudownych dietach.

Droga "Słodka Cytrynko",
A moze by tak wystarczylo zjeść
na sniadanie jajecznicę z prawdziwego jajka , na prawdziwym
boczku lub maśle, ze szczypiorkiem lub bez? Wypić kawę z prawdziwą
smietaną?

Z w własnej praktyki wiem, ze takie sniadanie starcza do późnych godzin
popołudniowych.
A objętosciowo jest to tylko solidne dwie stołowe łyżki.
Widzisz gdzies tu zwały tluszczu o których piszesz?

Namawiam wszystkich, by zastanowili sie nad zawartoscią swego talerza...
Pozdrawiam
Golanczyk