Re: ortodonta: staly czy ruchomy aparat?

Data: 2003-06-13 21:08:34
Temat: Re: ortodonta: staly czy ruchomy aparat?
Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl>

W ostatnim odcinku zobaczylismy:gibkev8k9k78vjrpf12j1fue6orh74a14h@4ax.
com,
Roman Polanski <d...@w...pl> ktory/a napisal/a:

| Prosze o Wasze opinie, doswiadczenia z ruchomymi aparatami - wszystko
| co moze pomoc mi podjac decyzje! Mam 24 lata, mieszkam w Warszawie.

jak dla mnie to wg literatury wiek raczej sklania do aparatow stalych. poza
tym, jest takie stare przyslowie: co tanie, to drogie...

--
'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
ale wolę być glupim z nadzieją, niż bez nadziei niemądrym.
człowiek się jakoś spokojniej czuje...' <c> by 'Dudek' Dziewoński

Pozdrowienia
Adam