Re: paranoja

Data: 2002-01-15 19:14:58
Temat: Re: paranoja
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net>

Kaliope wrote:

> Hejeczka
>
> Zdecydowanie nie popadajmy w przesadę! Miałam się już nie odzywać, bo
> powiedziałam swoje zdanie parę postów niżej, ale... jakoś mi się tak źle
> zrobiło... Czytam kuchnię, bo mi poprawia nastrój, wracam z pracy wymięta
> jak nie wiem i mam szansę uśmiechnąć się ot tak bez powodu i to jest
> dobre... Niech już sobie będzie 600 postów dziennie, ale nie dajmy się
> zwariować w druga stronę, że będzie 30, a reszta będzie wysyłana na priv...

Ja z kolei znowu zaczelam czytac grupe po 11 wrzesnia (kiedys tu bywalam,
pozniej zrobilam sobie kilkuletnia przerwe), bo wlasnie grupa ta pomogla mi
zapomniec o glupiej rzeczywistosci. Wlasnie te watki niekonczace sie i nie
na temat, posty Krysi i Mechci i wielu innych osob byly tym, czego bardzo
wtedy potrzebowalam i co nadal mnie raduje. Na pewno czasami trudno jest
doczytac sie wszystkich postow, ja np nie czytam calych watkow, jezeli
calkowicie mnie nie interesuja i do nikogo nie mam o to pretensji ;)
pozdrawiam serdecznie najwspanialsza grupe pod sloncem :)
Kasia