pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?

11. Data: 2006-03-05 17:50:11

Temat: Re: pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Od: Forr <f...@i...tozbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. napisał(a):

> Takie przypadki mogą mieć miejsce tylko wtedy kiedy ktoś poszedł rok
> wcześniej do szkoły, więc są to raczej pojedyncze przypadki.

No i rzecz wlasnie w tym, ze przeciez wszystkie dzieci maja isc rok
wczesniej
Obowiazkowe przedszkole dla 5 latkow, a 6 latki do szkoly
Nie bedzie dluzszej nauki, bo motywem tego dzialania (wczesniejszej
szkoly) jest argument, ze w wiekszosci krajow europejskich nauka zaczyna
sie wczesniej niz u nas.

pozdr

12. Data: 2006-03-05 23:49:47

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z."
> Takie przypadki mogą mieć miejsce tylko wtedy kiedy ktoś poszedł rok
> wcześniej do szkoły, więc są to raczej pojedyncze przypadki.

W planach jest właśnie posłanie wszystkich o rok wcześniej :))))

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

13. Data: 2006-03-06 08:49:00

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> W planach jest właśnie posłanie wszystkich o rok wcześniej :))))

Acha, ale to jeszcze trochę czasu minie zanim oni dojdą do matury.
Myślałam, że piszesz o sytuacji aktualnej.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2006-03-06 09:09:30

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." ...

> Acha, ale to jeszcze trochę czasu minie zanim oni dojdą do matury.
> Myślałam, że piszesz o sytuacji aktualnej.

Myślę perspektywicznie. Na przykład o podwójnym roczniku, który pójdzie do
zerówki a potem będzie szedł falą przez 12 lat szkoły. Dwukrotnie więcej
absolwentów na rynek pracy, wcześniej podwojenie liczby kandydatów na
wyższe - generalnie będą mieli pod górkę.

15. Data: 2006-03-06 09:28:15

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" :

> [...]
> absolwentów na rynek pracy, wcześniej podwojenie liczby kandydatów na
> wyższe - generalnie będą mieli pod górkę.

Uff, dobrze że ja już nie mam takich małych dzieci.
Wystarczył mi rocznik 1986, który był pierwszym jaki objęła reforma.

Pierwszy rocznik w gimnazjum, pierwszy poddany testom, absolutnie wszystkie
podręczniki nowe, pierwszy, który zdawał nową maturę.
Ale jakoś sobie radził.

Pozdrowienia.

Basia

16. Data: 2006-03-11 07:01:24

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> był to jeden z wielu ciekawych pomysłów
> kaczorów na " poprawę" edukacji dzieci ze wsi ( nie kumam ale to mój
> problem)

Na wsi bardzo niewielka ilość dzieci chodzi do przedszkola, a tak byłby
obowiązek posyłania - tak kombinuję.
Iwona

17. Data: 2006-03-12 06:41:24

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Marchewka" ślicznie napisał :

> Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> Na wsi bardzo niewielka ilość dzieci chodzi do
> przedszkola, a tak byłby obowiązek posyłania - tak
> kombinuję.
> Iwona

najpewniej dlatego nie chodza, ze tych przedszkoli po prostu po wsiach
nie ma za duzo, a tak musialyby byc.

JoAsienka
gg 1489928
~lepiej być głupim z nadzieją niż beznadziejnie głupim~

Koszmary
Biegunka i Coca-Cola
drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca