Re: pieczarki

Data: 2002-10-09 15:16:38
Temat: Re: pieczarki
Od: "I.P." <i...@g...de>

"lew_ek" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:ao12il$e74$1@news.onet.pl...
> mam pytanie-czy obieracie pieczarki ze skorki?? po uprzednim namoczeniu
ich
> w wodzie z sola?
> ja nigdy w zyciu tak nie robilam ale pewna osoba twierdzi ze bez obrania
nie
> powinno sie nic robic z pieczarek. czy to prawda??

Z tego co wiem od telewizyjnych kucharzy ,to pieczarek nie myje sie,bo sa
jak gabka i traca na aromacie i...Czyscu sie je pedzelkiem tak jak inne
grzyby , nie obiera ze skorki, ja osobiscie obieram tylko wtwdy jak juz nie
sa zamkniete kapelusze, albo jak mi sie ich kolor juz nie podoba, czyli albo
nie sa extra swieze(ale nie zepsute!),albo poprostu cos mi sie w ich
"urodzie "nie podoba:-)).Tyle z mojej praktyki , dodam jeszcze,ze zyje i
jestem zdrowa na tak przygotowywanych pieczarkach(ale to nie reklama!!!)
pozdr.
Ilona