Re: pieczone ziemniaczki

Data: 2003-06-23 12:58:08
Temat: Re: pieczone ziemniaczki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

>A ja tak czeka?em na ten przepis na ziemniaczki.
>Rozgoryczony.

e tam, odrozgoryczaj sie, bo to bez sensu...dobrze, ze nie
zapytales o skrzydelka kfc i pizze ale koniecznie taka jak z
P.H.....ja tam w tej restauracji nie bylam i pewnie bardzo duzo
ludzie tez nie...raczje byloby latwiej napisac JAKIE ony byly -
czym smakowaly (kartoflem???), w jakiej formie etc etc etc. to
troche jak z tym chlodniczkiem pare postow nizej - no przepisa na
chlodniczek taki jak Babci :)))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana