Re: pieprzówka

Data: 2009-10-06 08:17:32
Temat: Re: pieprzówka
Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

Użytkownik kukikoko napisał:

> Podra?nia b?ony ?luzowe ?o??dka i dwunastnicy.
> Bardzo nie polecam osobom ze s?ab? kich?.
> Mo?na sie naprawde na drugi dzien usraae krwi?.

Musi że z bardzo słabą - mnie tam nie rusza mieszanka łyżki miodu,
połowy angielki soku z czarnego bzu, drugiej połowy spirytusu i połowy
łyżeczki od herbaty pieprzu wsypanego do tej mikstury - świetny środek
na wypoty, z łóżka można wypłynąć ale dolegliwości przez ciebie
opisanych nigdy nie miałem. Podejrzewam że żeby takie dolegliwości
wystąpiły należałoby tę pieprzówkę pić miesiącami bez przerwy.

--
Darek