Re: pigwowiec- mozna jeszcze z pestek?

Data: 2005-02-23 20:19:25
Temat: Re: pigwowiec- mozna jeszcze z pestek?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

Zbigniew Mazur wrote:
> nie wypuścił korzeni przez cały sezon. Nie potwierdzam wersji o jego
> łatwym ukorzenianiu się.
:)))))))
no bo zapewne ten Twoj byl nie_ wlasciwy ( Chaenomeles japonica)
:)
probowalem w tym roku ukorzeniac zarowno Ch. japonica
jak i Ch. speciosa zwanym pigwowcem chinskim (wlasciwym)
:)
chinskie ukorzenily sie wszystkie a japonskie jeden z kilku
:)
jesli zas chodzi o nalewki
to ten chinski jest chyba lepszy bo ma bardziej aromatyczne owoce
choc u mnie mniejsze niz u tego japonskiego
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe