placki ziemniaczane z cukinią

1. Data: 2002-08-09 13:07:53

Temat: placki ziemniaczane z cukinią
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko, jakie to dobre, kto wrzucił na listę ten przepis, ja to po prostu
musze mieć na stronie, pyyycha, chrupiące i delikatne. W życiu takich nie
jadłam, mmmmmmmm.
uwaga, wklejam:

wkn znad placków

1. Data: 2002-08-09 13:15:19

Temat: Re: placki ziemniaczane z cukinią
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisała:
> Matko, jakie to dobre, kto wrzucił na listę ten przepis, ja to po prostu
> musze mieć na stronie, pyyycha, chrupiące i delikatne. W życiu takich nie
> jadłam, mmmmmmmm.

Juz jestem glodna... :))
Zdazylam wydrukowac ten przepis, wiec zabieram go ze soba do domu
i na kolacje robie placki z cukinia :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-08-09 13:20:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj0f97$e66$...@n...tpi.pl...

> Juz jestem glodna... :))
> Zdazylam wydrukowac ten przepis, wiec zabieram go ze soba do domu
> i na kolacje robie placki z cukinia :)
>
> Pozdrawiam
> Lilla

jeszcze gwoli dokładności powiem, że moja cukinia po cienkim obraniu i
wydrążeniu z pestek ważyła 480 gram, ziemniaki po obraniu 580 gram, cebula
była średnia, jaja duże, mąki szklanka, soli płaska łyżeczka i spora
szczypta ostrej papryki.
Smażone na średnim ogniu, żeby się nie przypaliły, nieduże i cienkie. POtem
osączone z obu stron na ręcznikach kuchennych z tłuszczu.
Doskonałe same, ze śmietaną oraz ze śmietaną i cukrem.
Aha, nie tarłam łapkami na tarce tylko w takiej przystawce do elektrycznej
maszynki do mięsa, w tym cukinię w cienkie wiórki jak marchewkę na surówkę.
Ta przystawka ma tę zaletę, że warzywa tarte w niej nie puszczają soku, więc
kabaczek wcale nie był wodnisty.
To chyba wszystko, ale czasem się przydają takie chłopskie uwagi, hehehe.

wkn

1. Data: 2002-08-09 13:27:31

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

[...]

A nie próbowałaś robić z sam,ej cukinii - bez ziemniaków? Trzeba dodać
trochę mąki ziemniaczanej, ale są super. Bardziej delikatne ;-)

Pozdr,
Anka P.

1. Data: 2002-08-09 13:29:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisała:
[...]
> To chyba wszystko, ale czasem się przydają takie chłopskie uwagi, hehehe.

Masz racje; co precyzja, to precyzja - teraz wszystko stalo sie jeszcze
bardziej jasne :)
Przyjemnego chrupania placuszkow :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-08-09 13:30:01

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Zaraz, zaraz - to z cukinią czy z kabaczkiem?

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-08-09 13:32:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Pawłowska-Pojawa <a...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:03ef01c23fa8$2fbac4a0$8d000a80@PAPNET1621...

> A nie próbowałaś robić z sam,ej cukinii - bez ziemniaków? Trzeba dodać
> trochę mąki ziemniaczanej, ale są super. Bardziej delikatne ;-)

próbowałam, nie smakowały mi tak, jak te mieszane z ziemniakami.

wkn

1. Data: 2002-08-09 13:33:46

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> Zaraz, zaraz - to z cukinią czy z kabaczkiem?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

zdaje się, ze wszystko jedno, czego użyjesz do tych placków, ja akurat
miałam cukinię, to to zielonkawe, nie żółte, tak?

wkn

1. Data: 2002-08-09 13:47:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@2...17.138.62...

> akurat
> >
> cukinia jest zielona i mniejsza (ogórkopodobna)- kabaczek zielony lub
> żółty i większy (nawet dużo większy)
>
> W smaku też cukinia bardziej zbliżona (mi) była do ogórka a kabaczek
> do ziemniaka - chociaż oba dyniowate.

no skoro do ziemniaka, to może toto kabaczek był. Zielone w żólte plamki.
Tak się znam na dyniowatych jak krowa na dżemie.

wkn

1. Data: 2002-08-09 13:49:03

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żółty i większy (nawet dużo większy)

W smaku też cukinia bardziej zbliżona (mi) była do ogórka a kabaczek

kolacja dla męża
jak urozmaicic rodzinnego grilla...
baranina - gdzie kupic w Łodzi?
BALAGAN na łaczach !!?????