Re: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?

Data: 2005-01-14 18:33:48
Temat: Re: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>

> Użytkownik "Ruua" napisał:
>
> nawet, gdy w wymazie wyszlo, ze ich zrost jest obfity? mysle, ze lekarze
> biora pod uwage to, co napisales. nieliczna ilosc pewnie nie jest
> leczona...

Namnożenie się drobnoustrojów oportunistycznych, sugerowałoby mi, brak
równowagi biologicznej w pochwie. Zwalczanie samych drobnoustrojów, na
ślepo, może pogłębić tą nierównowagę. Dlatego, przede wszystkim trzeba by
się zastanowić, z czego ta nierównowaga wynikła. Innym słowy poszukać
przyczyny, a nie walczyć na ślepo wyłącznie z jej skutkami.

Pozdrawiam,

andrzej głowacki