Re: pomocy-religia-rysunek

Data: 2007-03-21 10:02:17
Temat: Re: pomocy-religia-rysunek
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

Użytkownik "oshin" <o...@g...com> napisał w wiadomości
news:j8bdbeweoy7w$.n6m5grslhp2b$.dlg@40tude.net...

> Usiłowałam w góglu znaleźć, ale marny ze mnie szukacz.
> Symbol graficzny oznaczający Jezusa, to P, które na dole
> pałki/nóżki/| jest przekreślone dwoma kreskami na krzyż - taki x.

http://images.google.pl/images?q=chi+rho
http://images.google.pl/images?q=chirho

Difolt rulez - o takie rzeczy lepiej pytać po angielsku (rho).
Po polsku znajduje się znacznie mniej i często nie na temat
(tu zwłaszcza w związku z homonimią przedrostka 'chiro-'):

http://images.google.pl/images?q=chi+ro
http://images.google.pl/images?q=chiro

Maciek