pomozcie

1. Data: 2002-12-13 14:36:43

Temat: pomozcie
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

co kilka dni moja buzka wyglad strasznie
luszczy sie strasznie, duze platy cienkiej skorki schodza
nawet na powiekach i pod oczami
gdzieniegdzie jest straszenie skora zaczerwieniona
tak jak waz gubi skore:((

co robic?

uzywam avene zelu do mycia dla skory suchej
i wode terminalna

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-13 14:38:12

Temat: Re: pomozcie
Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak jak waz gubi skore:((
>
> co robic?
>
> uzywam avene zelu do mycia dla skory suchej
i rano jak wychodze uzywam kremu nivea baby - krem na kazda pogode

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-13 14:42:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak jak waz gubi skore:((
>
> co robic?
>
> uzywam avene zelu do mycia dla skory suchej

To moze byc alergia, moze byc grzybica - wszystko. A moze po prostu
nadwrazliwa, przesuszona skora.
Pijesz duzo wody?
Nie uzywasz kremu? Tylko wode termalna?

Najlepiej idz do dobrego dermatologa...

Kaska

1. Data: 2002-12-13 14:46:15

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> To moze byc alergia, moze byc grzybica - wszystko. A moze po prostu
> [...]

po wodzie terminalnej krem nivea baby krem na kazda pogode, zazwyczaj rano
ale nie raz tez wieczorem czy podczas dnia, to zalezy od buzki
to schodzenie skory pojawia sie co kilka dni
jakby sie odnawialo:((

a czy to moze byc uczulenie na dym papierosowy
kiedy wejde do WC w pracy zawsze jest nakopcone i pozniej swedzi mnie
buzka??

a kto zna dobrgo dermatologa w wawie
bo ja juz u paru bylam i nic nie pomogli, przepisywaliu lekarstwa ktore
mozna kupic bez recepty i z reszta ktore mialam juz wyprobowane

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-13 14:54:46

Od: "Schatzi" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo ja juz u paru bylam i nic nie pomogli, przepisywaliu lekarstwa ktore
> mozna kupic bez recepty i z reszta ktore mialam juz wyprobowane

Aniu,
najpierw pamietaj, to woda termalna, a nie terminalna;)
Krem Nivea Baby jest bardzo naperfumowany i uczula wiele dzieci - nie
polecaja go alergolodzy, bardzo dobry jest natomiast Topialyse firmy SVR,
smarowalam nim moje malenstwo i pomagalo.
Z calego serca polecam Ci dermatologa - kosmetologa Ivane Stankovic z
poradni EPI - Centrum, tel. 844 53 51.

Pozdrawiam
Tez Ania

1. Data: 2002-12-13 14:58:03

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> luszczy sie strasznie, duze platy cienkiej skorki schodza
> nawet na powiekach i pod oczami
> gdzieniegdzie jest straszenie skora zaczerwieniona
co robic?

mialam podobny problem, moze skora nie schodzila platami, ale luszczyla sie
do te stopnia, ze po kilku minutach po wklepaniu kremu spowrotem byla taka
sama, w dotyku jak papier scierny, do tego wychodzly czerwone plamy, ktore
piekly i swedzialy do tego stopnia, ze nie moglam juz wtedy uzywac kremow :(
Po wielu nieskutecznych wizytach u roznych dermatologow poszlam wreszcie do
zwyklego internisty, kobieta dala mi masc elokom (na recepte) i zyrtec + 3
razy dziennie wapno.... i wiece co pomoglo !! dodatkowo mialam skierowanie
na testy alergologiczne, pasozyty, tarczyce i inne badania, poki co przeszlo
mi, ale nadal szukam przyczyny.

Aniu polecam Ci wlasnie taka kuracje, mozesz tez isc do internisty po
skierowanie na testy algologiczne, moze jestes na cos uczulona ...

powodzenia
Rybka

1. Data: 2002-12-13 15:05:50

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Schatzi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Aniu,
> najpierw pamietaj, to woda termalna, a nie terminalna;)
oki:)
> Krem Nivea Baby jest bardzo naperfumowany i uczula wiele dzieci - nie
> polecaja go alergolodzy,

a jest napisane ze hipoalergiczny:(( i to dla dzieci - buuu
stosuje go od niedawna, jak pojawily sie te moje problemy, chcialam
natluscic skorke
wynbika z tego ze to nie od niego
bo spelnia swoja powinnosc

> Z calego serca polecam Ci dermatologa - kosmetologa Ivane Stankovic z
> poradni EPI - Centrum, tel. 844 53 51.
a cenowo jak wyglada?

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-13 15:06:59

Od: "+Protz+" <p...@n...wp.pl!> szukaj wiadomości tego autora

co nam tu "ANIA" <l...@k...com.pl> napisał :

> duze platy cienkiej skorki schodza
> nawet na powiekach i pod oczami

widzial ktos 'Goldmember?' ;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-12-13 15:14:38

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sie
> do te stopnia, ze po kilku minutach po wklepaniu kremu spowrotem byla taka
jak papier scierny to ona nie jest, jest jedrna:) w niekturych miejscach
abrdziej czerwona jak juz skorka odpadla:(

do tego wychodzly czerwone plamy, ktore
> piekly i swedzialy do tego stopnia, ze nie moglam juz wtedy uzywac kremow
:(
> Po wielu nieskutecznych wizytach u roznych dermatologow
witam w klubie, tez juz u wielu bylam ale nie z tym problemow i jednym
brzydkim slowem byli do d... i wzieli za to kase!
poszlam wreszcie do
> zwyklego internisty, kobieta dala mi masc elokom (na recepte) i zyrtec + 3
> razy dziennie wapno.... i wiece co pomoglo !!
wapno pije a zyrteka tez juz kiedys bralam na krosty, ale nie pomagalo:((

pozdrawiam
ania

1. Data: 2002-12-13 15:24:53

Od: "ANIA" <l...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z calego serca polecam Ci dermatologa - kosmetologa Ivane Stankovic z
> poradni EPI - Centrum, tel. 844 53 51.

no i sie umowilam na jutro na 10.15:))) z trudem:( bo wszystko zajete

tylko nie zapytalam o cene. moze orientujesz sie ile biora za wizyte

pozdrawiam
ania

bielizna
Fryzury sylwestrowe
polecam - płyn do skórek
zakupy w YR - wysyłkowym
Purpurowy (?) tusz do rzes - ktos go widzial ?