Uwaga na kremy z AHA

1. Data: 2002-07-21 18:09:04

Temat: Uwaga na kremy z AHA
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczególnie ważne latem.
Po ekspozycji na słońcu kwasy owocowe zawarte w kremach mogą powodować
przebarwienia skóry (plamy) i trzeba koniecznie używać dodtatkowo
kremu z filtrem UV.
Otrzegam, bo wlaśnie coś takiego sobie załatwiłam na czole. Czy ktoś
zna sposób jak się tego pozbyć?
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 18:14:00

Temat: Re: Uwaga na kremy z AHA
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zielona" <k...@m...pl> wrote in message
> Otrzegam, bo wlaśnie coś takiego sobie załatwiłam na czole. Czy ktoś
> zna sposób jak się tego pozbyć?

Sposobu na pozbycie się plam niestety nie znam - może kosmetyczka poradzi.
Ale, proszę Cię, powiedz, co to był za krem. Wiosną szukałam wszędzie mojego
ulubionego winogronowego i nie znalazłam nigdzie, ani tego, ani kremu z AHA.
A ten winogronowy akurat dla mnie na takie wiosenne odświeżenie był
idealny - robił swoje, a nie był zbyt agresywny.
Anka

1. Data: 2002-07-21 18:22:12

Temat: Re: poprawka
Od: "Miranka" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@s...pl> wrote in message
> Wiosną szukałam wszędzie mojego
> ulubionego winogronowego i nie znalazłam nigdzie, ani tego, ani kremu z
AHA.

Miało być, że nie znalazłam, ani winogronowego ani żadnego innego kremu z
AHA - mówię oczywiście o popularnych, ogólnie dostępnych kosmetykach, nie
tych z naj, najwyższej półki.
Anka

1. Data: 2002-07-21 18:29:12

Od: "damona" <d...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielona" <k...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kremu z filtrem UV.
> Otrzegam, bo wlaśnie coś takiego sobie załatwiłam na czole. Czy ktoś

na przebarwienia niestety pomocne sa kremy z ....kwasami;)
ja mam dosyc silnie dzialajacy NeoCeuticals firmy NeoStrata z kwasem kojowym
specjalny na przebarwienia, ale w wakacje wstrzymalam sie kuracja.
Pomocne sa tez kremy z duzymi dawkami Vit.C.

1. Data: 2002-07-21 18:44:32

Temat: Odp: poprawka
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miranka <a...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aheu4j$kcn$...@n...gazeta.pl...
> [...]
kremu z
> AHA - mówię oczywiście o popularnych, ogólnie dostępnych

To był chyba krem z serii ANEW Avonu - Retroactive. Dopiero potem
doczytałam na ulotce (małymi literami oczywiście) o stosowaniu
dodatkowego kremu). ;->
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 18:52:32

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielona <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahevgi$p22$...@n...onet.pl...
> [...]
>
> To był chyba krem z serii ANEW Avonu - Retroactive. Dopiero potem
> doczytałam na ulotce (małymi literami oczywiście) o stosowaniu

oddaj konsultance i juz , masz prawo oddac nawet jak ci sie cos po prostu
nie podoba bo nie i juz:))))
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 18:53:58

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaM <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> oddaj konsultance i juz , masz prawo oddac nawet jak ci sie cos po
prostu
> nie podoba bo nie i juz:))))

Może swoją buzię oddam i poproszę o zwrot tej sprzed stosowania kremu?
;-))))
Najgorzej się skusić na nowość.
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 19:06:08

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielona <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf028$q43$...@n...onet.pl...
> [...]
> napisał:3...@n...vogel.pl...
> prostu
>
> Może swoją buzię oddam i poproszę o zwrot tej sprzed stosowania kremu?

nie lapie sie za nowosci:) musze miec najpierw probki , jakas taka nieufan
jestem odkad kremik do rak soraya zmienil mi dlonie w skore nosorozca:))
poza tym lubie moja "lazienkowa armie" i nie lubie jej zmieniac:) z buzka
bardzo zle? moze sprobuj jakiegos nawilzajacego kremu albo maseczki? ( nie
twierdze , ze Avonu: :))
==
annaM

1. Data: 2002-07-21 19:15:57

Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nosorozca:))
> poza tym lubie moja "lazienkowa armie" i nie lubie jej zmieniac:)

Ja też jestem przyzwyczajona do jakiegoś tam zestawu, który znam,
wypróbowałam i zaakceptowałam. Czasem jednak diabeł podkusi, żeby
spróbować czegoś nowego i zachwalanego. Myslę, że moim błędem było nie
doczytanie ulotki, która była w opakowaniu.
Nie wiem czy każda z nas biorąc kosmetyk do ręki np. w sklepie,
wyjmuje i czyta załączony opis. Jeśli tak, to ciekawa jestem ile?

> z buzka
> bardzo zle? moze sprobuj jakiegos nawilzajacego kremu albo maseczki?
( nie
> twierdze , ze Avonu: :))

Właściwie "dostałam po czole" blisko granicy włosów, gdzie zazwyczaj
warstwa kremu jest gorzej rozsmarowywana. Od biedy można zakryć
grzywką, ale to taki dyskomfort i mam wrażenie, że wszyscy się gapią
akurat na to miejsce. ;-)
Hm, na razie dostałam w sklepie ziołowy krem wybielający, trochę
tonuje, ale strasznie wolno. :-((((
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-21 19:24:17

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zielona <k...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ahf1bf$s8i$...@n...onet.pl...
> [...]
> Nie wiem czy każda z nas biorąc kosmetyk do ręki np. w sklepie,
> wyjmuje i czyta załączony opis. Jeśli tak, to ciekawa jestem ile?

a to ja tu napluje we wlasne gniazdo ale co mi tam. kupowalas ten krem od
konsultantki? bo jesli tak to ona miala OBOWIAZEK wszystko ci powiedziec ,
kiedy stosowac , jakie sa przeciwskazania , czego unikac , a w ogole to na
twoje zadanie miala prawo dac ci probke albo pokazac kosmetyk i pozwalac sie
nim pomaziac , ty nie musisz niczego czytac

> [...]
> akurat na to miejsce. ;-)
> Hm, na razie dostałam w sklepie ziołowy krem wybielający, trochę

nie kombuj z tym za bardzo , jesli moge radzic to ten ziolowy krem tez dawaj
na noc , ja bym uwazala po takiej reakcji skory, nie martw sie, na pewno
zniknie za dwa , trzy dni:) i wiesz co? nikt sie tam nie patrzy :)
==
annaM

pękające naczynka
czasopisma - Elle, TS, itp.
KW - glupiutkie pytanie
próbki kosmetyków lepsze niz produkty????
testery perfum