Re: poranne bole plecow

Data: 2006-12-26 15:26:57
Temat: Re: poranne bole plecow
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> ja mam takie odczucia od jakichs 2 tygodniu, wiec twoja diagnoza - pudlo.

Zacznijcie od tej knigi, i ćwiczeń w niej zawartej...
http://wysylkowa.pl/ks459154.html
i to JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!!!.

Jak olejesz sprawę to za niedługo czeka cię to:
http://www.dyskopatia.pl/
a później to:
http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

A najlepiej JAK NAJSZYBCIEJ zrób sobie prześwietlenie odcinka lędźiwowego,
(lub rezonans - jeśli cie stać, bo na kasę chorych poczekasz z rok), wyjdzie
na jaw czy czasami JUZ nie masz czasami zalążków dyskopatii.

Pare postów niżej kolega trochę dał ciała, i za późno poszedł do lekarza....

Wiem bo sam to przechodziłem, ale dla mnie los okazał sie łaskawy i udało mi
się uciec zapobiec zabiegowi chirurgicznemu dzięki terapii Mc'Kenzie.....