Re: potrzeby ludzkie

From: "psychoLamer" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: potrzeby ludzkie
Date: Wed, 25 Jul 2001 14:08:37 +0200

Użytkownik <z...@p...onet.pl>
> psychoLamer pyta:

> Wyglada to troche tak, jakbys zaczynal od zera.
>
> Skoro dotychczasowe Twoje odpowiedzi nie sa wystarczajace takie dzialanie jest
> jak najbardziej racjonalne.
>
> Oprocz pytania bezposrednio ludzi proponuje jednak, abys siegnal rowniez do
> literatury.

tak, o to właśnie pytam, może nie wprost ale przecież powinno być to czytelne.
dlaczego nie sięgne sam, bez zawracania innym głowy?
dlatego, że wogóle sie nie orientuję, a nie chcę tracic czasu i się zniechęcać
zajmując się rzeczami niepotrzebnymi.
i dalej pytam:
dlaczego nikt niczego nie chce zaproponować?
boją sie posądzenia o reklamę?
a może sami nie wiedzą?

> W ten sposob moze sie uda trafic, moze nie.

ale może warto spróbować?

> Tak mysle, czy przypadkiem nie szukasz celu w zyciu?

jejku, jak mam to inaczej sformułowac już bardziej dosadnie nie potrafię!

> Ludziom szukanie odpowiedzi na te pytania zajmowaly wiele lat zycia, niektorzy
> znalezli zadawalajace rozwiazania, inni do smierci nie.
>
> Czasem trudno jest odnalezc wlasne potrzeby, czasem trudno jest odwazyc sie na
> glos powiedziec jakie sa nasze pragnienia.

to już wiem, chcę mimo wszystko spróbować, muszę.

> Ale zachecam, mimo porownywania z innymi patrz w siebie, niewazne, ze to co
> chcemy moze wydac sie nierealne lub zbyt smiale.

nie boję się tego że nie dam rady, boję się że nie wytrwam w dążeniu
nie ma rzeczy 'zbyt śmiałych' -są jedynie nie warte zachodu

> Pytaj, duzo czytaj - roznych rzeczy, mysl :)
>
> Ale sie nie zadreczaj.
>
> Pewnego dnia znajdziesz to, czego szukasz
>
> Tego zycze:)

proszę wybaczyć, że pytam o rzeczy dla jednych tak oczywiste i banalne dla
innych niekreślone i niewysławialne.
robię to świadomie i rozumiem że trudno o odpowiedź.
nie wiem jak inaczej szukać. śpieszy mi się. mało czasu, dużo zmarnowanego.

tym bardziej wdzięczny jestem za wszelką pomoc.

żałosne prawda?

ja tez chciałbym żeby było inaczej...

z łezką w oku
psychoLamer