Re: powierzchowne drętwienie nogi-od czego?

Data: 2007-05-29 20:17:52
Temat: Re: powierzchowne drętwienie nogi-od czego?
Od: Josef Morko <j...@x...org>

Dnia Sun, 27 May 2007 17:23:41 +0000, sawka napisał(a):

> Od dokładnie 2 tygodni drętwije mi lewe udo tuż pod powierznią skóry, raczej
> od zewnętrznej strony.
> Początkowo było to odczuwalne nawet jak lekkie pieczenie samej skóry,
> ale na pewno z samą skóra nie ma to nic wspólnego.
> Powtarza się to tuż przed zaśnięciem, zwłąszcza gdy leżę na lewym boku,
> i czasem gdy siedzę.
> Nie jest bardzo dolegliwe, ale jest.
> Na pewno ostatnio nie było żadnego urazu, raczej nawet
> drobnego.
> Czy mogą być inne przyczyny niż sam kręgosłup?
> [...]
Czołem!

Możliwe, że masz problem z nerwem unerwiającym tę okolicę.

Ma ona bowiem swój własny nerw - Nerw skórny boczny uda (po łacinie nervus
cutaneus femoris lateralis) i coś z nim się dzieje - ucisk przez
kręgosłup, guz, bo ja wiem zresztą, co jeszcze? Trzeba wybadać!

W każdym razie zgłoś się do neurologa i ewtl. jakiegoś speca od kręgosłupa.

Pozdrowienia!

Waldek