Re: praca daleko, gdzie dziecko do przedszkola?

From: "Marcin [MAC]" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: praca daleko, gdzie dziecko do przedszkola?
Date: Fri, 12 May 2006 10:59:10 +0200

> bo kontakt z dziadkami =/= brak kontaktu z rodzicami. to jest
> bez sensu.

gdzie tak napisalem? Wspomnialem ze niedobra w wychowaniu jest sytuacja
kiedy dziadkowie lub inne instytucje zajmuja sie wiecej dzieckiem niz
rodzice dziakowie > rodzice

> alez jesne, masz do tego prawo. ale skoro Twoje refleksje nie sa logicznie
> powiazane z postem na ktory odpowiadasz.

nielogicznie? twiza napisala o odbieraniu dziecka. Pozwolilem sobie na
refleksje nt wspolczesnych rodzin i roli dziakow. Nie pisalem ze u twizy tak
jest.
Mam przeszukac archiwum by przekonac sie ze ty zawsze "logicznie" trzymasz
sie tematu watku?

> w jaki sposob? mnie w zyciu dziecka nie przeszkadzaja dziadkowie,
> co wiecej lubie patrzec jak i dziecko i dziadkowie sa szczesliwi ze soba.
> doceniam rodzine wilopokoleniowa, uwazam, iz rola rodzicow i dziadkow
> z zyciu dziecka jest bardzo wazna, nie wyklucza sie.

a czy ja pisalem ze przeszkadzaja lub sa elementem szkodzacym rodzinie?
Przypomne o co mi chodzi dziadkowie > rodzice a powinna byc dziadkowie <
rodzice

> po prostu brzmisz jak malolat, ktory wie o zyciu tyle ile sobie wyobrazil.

oswiec mnie, odkryj tajniki zycia doswiadczona kobieto
wedlug twojego toku rozumowania psycholodzy, pedagodzy, socjolodzy moga
cokolwiek powiedziec na temat negatywnych wzorcow rodziny dopiero w
podeszlym wieku maja kilkoro dzieci i wnukow

> jaki? taki, ze "dziadek przyprowadza dziecko z przdszkola"? sorry ale jak
> chcesz sie skompromitowac, zapytaj sie sam.

o jakim przeprowadzaniu? popros o ocene modelu rodziny w ktorej rodzic nie
sprawuje dominujacej roli w wychwaniu dziecka. Napisalas w jednym z postow
ze nie widzisz nic zlego w tym, wiec spytaj.

> sam to pisales. w poscie kiedy zaproponowales adopcje.

naturalnie w poscie tym sarkazmu nie wyczulas?

> dziecko ma rozne kontakty z roznymi ludzmi, z ktorymi spotyka sie w zyciu.
> monopolizajca "dobrego kontaktu" jest niepowazna.

no naturalnie, widuje dzieci ktorej maja doskonaly wrecz kontakt z
blokersami, zlodziejami, huliganami a rodzice sie ciesza ze maja swiety
spokoj