Re: pralka

Data: 2002-06-13 20:58:46
Temat: Re: pralka
Od: sadyl <s...@p...onet.pl>

Dorota Orzeszak wrote:

> Witam,
> Siadla mi pralka...na amen. Potrzebuje kupic praleczke o glebokosci do 40
> cm. Postanowilam na nia wydac do 1700 zl.

Tydzień temu miałem Twój problem - zdechł mi wielokrotnie własnoręcznie
naprawiany "Polar" - tym razem na dobre (puściły spawy na zbiorniku).
Przez kilka dni biegałem po rozmaitych sklepach i zasięgałem jęzora.
Opinie zebrane (od sprzedawców i warsztatów naprawczych):
- Ardo i Candy - awaryjność i drogi serwis
- Mastercook - robią dobre kuchenki,ale pralki im nie wychodzą :)
- Pozytywne opinie: Whirlpool (Polar), Indesit, Zanussi, Elektrolux,
Ostatecznie - wybrałem kompromis między walorami użytkowymi a ceną z
zachowaniem dobrej jakości (taką przynajmniej mam nadzieję :)
Zmaterializowało się to w postaci Zanussi TA 833V (850 obr/min -
1.300,-zł)
Jako, że mam ją kilka dni trudno mi ją oceniać - na razie taka uwaga, że
jest bardzo cichutka, dobrze pierze i nie łazi po łazience (wibracje są
prawie niewyczuwalne).
Jeśli potrzebujesz "chudej" pralki ładowanej od frontu, to w folderze
Zanussi widzę typy:
F805N - 85*60*44,8 cm (800 obr/min)
F505N - 85*60*44,8 cm (500 obr/min)
FL504NN - 85*60*32 cm (500 obr/min) - straszny "chuderlak"
więcej zobacz na www.electrolux.com.pl

sadyl