pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???

1. Data: 2003-07-04 17:33:04

Temat: pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???
Od: "BigDario" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

co sadzicie o firmie BOSCH oraz o tym modelu pralki?
roznica miedzy jednym a drugim 1600/1660 polega tylko w wyswietlaczu
parametry to 6 kg wkład, 800/600 obr, obudowa ze stali cynkowanej

czekam na opinie za i przeciw, przede wszystkim na temat serwisu,
awaryjnosci, problemow lub ich braku, oraz jakosci prania

pozdr.
bigdario

1. Data: 2003-07-05 09:02:44

Temat: Re: pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BigDario" <b...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czekam na opinie za i przeciw, przede wszystkim na temat serwisu,
> awaryjnosci, problemow lub ich braku, oraz jakosci prania

Znam dwie takie (lub podobne) od okolo 2 lat - w sumie to do jednej byl
wzywany mechanik a i tak okazalo sie, ze winna jest instalacja wodociagowa w
starym bloku - po prostu pralki te wymagaja jakiej tam wydajnosci tej
instalacji i jak tego nie dostana, to zaczynaja migac swiatelkami jak
szanujaca sie dyskoteka.

Innych grzechow nie pamietam.

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

1. Data: 2003-07-09 09:04:04

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> czekam na opinie za i przeciw, przede wszystkim na temat serwisu,
> awaryjnosci, problemow lub ich braku, oraz jakosci prania

Tak jak pisałeś, te modele różnia się tylko wyświetlaczem
Użytkuję ten z wyświetlaczem od 6m-cy i tak:
Zalety: Jakośc wykonania, ergonomia, nie przesunęła się nawet o 1cm podczas
wirowania, oszczędność,
Wady: moze trochę za głośno pompa pracuje (ale słyszałem Elektroluxa i Candy i
jest podobnie - chyba tak wszystkie mają z tego przedziału cenowego)

A jak z serwisem tego nie wiem.
Jak bym miał troszke więcej kasy to kupiłbym Siemensa

Pozdrawiam
Wojtek

1. Data: 2003-07-18 16:08:40

Od: "marcin32" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czekam na opinie za i przeciw, przede wszystkim na temat serwisu,
> awaryjnosci, problemow lub ich braku, oraz jakosci prania

Ja mam wąskiego boscha i działa ok. codziennie od roku.

Pozdro marcin.

1. Data: 2003-07-18 17:23:23

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

BigDario <b...@N...o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> czekam na opinie za i przeciw, przede wszystkim na temat serwisu,
> awaryjnosci, problemow lub ich braku, oraz jakosci prania

Polecam tą pralkę.
Jej zalety to:
-dobrze pierze i płucze (program dopracowany do perfekcji)
-bardzo mała awaryjność (pralka powstała w 97r. przez co jest doprac.)
-bardzo prosta w obsłudze

Przy odrobinie szczęścia pralka zrobi 2500-3000 prań bez napraw.

zayzayer

1. Data: 2003-08-05 07:54:46

Od: "Fido" <f...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam wąskiego boscha i działa ok. codziennie od roku.

Ja mam model WOB 1600 PL, ostanio sie popsula, zadzwonilem doserwisu
opowiedzialem gosxciowi co sie dzieje. A robilo sie tak ze pralka z lazienki
wylazila, rozkrecilem sam i stwierdzilem, ze padla elektronika sterujaca
silnikiem, nie bylo niskich obrotow, po wejsciu w program wchodzila odrazy
na wysokie obroty.
Koles w serwisie panie to min 500 zl!!!!!! bez robocizny i dojazdu!!!! No to
powiedzialem, ze dziekuje (piep...e taki serwis). Szukalem madulu w miescie
na necie i nic nie ma czegos takiego wszyscy wysylali mnie do serwisu
BOSCH'a! No to sie wkurzylem, jak poprzednio nie chcialem grzebac w
elektronice, tak sie za nia zabralem. Efekt byl taki naprawa kosztowala mnie
5,60 zl (brutto) i troche czasu spedzonego z ltownica w reku i pod pralka
;-)

Teraz chce kupic lodowke i zmywarke, mily byc boscha, ale teraz sam nie wiem
co wybrac!

Pozdrawiam
Marcin
p.s. naprawilem sobie bo jestem elektronikiem ale wspolczuje wszystkim
nieswiadomym jak ich kasuja za takie pierdoly!!!
p.s.2 dla zainteresowanych wymienilem spaliny tyrystor.

usuwanie brudu z korka
domek dla lalek
Nowe przepisy?
Czy wzrosna ceny mieszkan po wejsciu do UE ?
OT jak sprac zywice