Re: pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???

From: "Fido" <f...@k...chip.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: pralka BOSCH WFL 1600/1660 PL - czy kupić ???
Date: Tue, 5 Aug 2003 09:54:46 +0200

> Ja mam wąskiego boscha i działa ok. codziennie od roku.

Ja mam model WOB 1600 PL, ostanio sie popsula, zadzwonilem doserwisu
opowiedzialem gosxciowi co sie dzieje. A robilo sie tak ze pralka z lazienki
wylazila, rozkrecilem sam i stwierdzilem, ze padla elektronika sterujaca
silnikiem, nie bylo niskich obrotow, po wejsciu w program wchodzila odrazy
na wysokie obroty.
Koles w serwisie panie to min 500 zl!!!!!! bez robocizny i dojazdu!!!! No to
powiedzialem, ze dziekuje (piep...e taki serwis). Szukalem madulu w miescie
na necie i nic nie ma czegos takiego wszyscy wysylali mnie do serwisu
BOSCH'a! No to sie wkurzylem, jak poprzednio nie chcialem grzebac w
elektronice, tak sie za nia zabralem. Efekt byl taki naprawa kosztowala mnie
5,60 zl (brutto) i troche czasu spedzonego z ltownica w reku i pod pralka
;-)

Teraz chce kupic lodowke i zmywarke, mily byc boscha, ale teraz sam nie wiem
co wybrac!

Pozdrawiam
Marcin
p.s. naprawilem sobie bo jestem elektronikiem ale wspolczuje wszystkim
nieswiadomym jak ich kasuja za takie pierdoly!!!
p.s.2 dla zainteresowanych wymienilem spaliny tyrystor.