[prasa] Margaryny

61. Data: 2012-09-25 15:28:15

Temat: Re: [prasa] Margaryny
Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-25 17:21, Ikselka pisze:

> Mojaś TY mała-naiwna 33333-)

Może i naiwna, czasem lepiej być naiwną, niż zbyt cwaną, ale na pewno
nie Twoja.
--
B.

62. Data: 2012-09-25 15:32:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 17:28:15 +0200, Bbjk napisał(a):

> Może i naiwna, czasem lepiej być naiwną, niż zbyt cwaną, ale na pewno
> nie Twoja.

Mojaś.
Vide polszczyzna.
(by XL)

63. Data: 2012-09-25 16:44:17

Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
ie/

> I TEN kolejny anonimowy blog jest dla Ciebie bardziej wiarygodny, niż
> nazwisko konkretnego badacza. Rozumiem.

Nie rozumiesz. I zapewne nie przeczytałaś linkowanej notki. Bardziej
wiarygodne od nazwiska konkretnego badacza (co to za argument w ogóle?) są
oczywiście wyniki badań. Możesz spróbować zgadnąć, czy potwierdzają
jakiekolwiek pozytywne działanie amigdaliny na raka.

> Możemy tak sobie bez końca - tekst
> przeciw tekstowi. Może jakieś ZNANE nazwisko jednak dorzucisz?
> 3-]

Przecież podałem wcześniej link do abstraktu w PubMedzie, tam znajdziesz też
nazwiska konkretnych badaczy, skoro to dla Ciebie ważne.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

64. Data: 2012-09-25 22:13:45

Temat: Re: Margaryny
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 11:18, Maciej Jastrzębski
<M...@c...lublin.pl> wrote:

>   Wydaje Wam się, że wiecie.

A mnie proszę nie mieszać w tę jakże zajmującą dyskusję.
Ja zostałem tu tylko sparafrazowany.

Stalker

Fajne przepisy.
Ja pierdziu, bójcie się narody.