Re: prawo o dostępie do urzędów?

Data: 2009-08-26 15:14:26
Temat: Re: prawo o dostępie do urzędów?
Od: belfer <s...@d...pl>

El Nuevo Vidente pisze:

> Na pytanie z tematu wątku nikt nie zna odpowiedzi?
>
> Póki co temat pokrewny:
> http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Dyskryminacja-
Beda-kary-za-odmowe-uslugi,wid,11429750,wiadomosc.ht
ml

Rzeczywiście może dojść do paranoi. Poruszając się na elektrycznym wózku
inwalidzkim mogę podać do sądu przysłowiowego fryzjera, bo jeden schodek
przy wejściu uniemożliwi mi skorzystanie z jego usług.
Jeśli fryzjer wybuduje najazd to chodzący może się poślizgnąć i też
będzie źle.
belfer

P.S. A już Zarząd Dróg i Mostów nie wyjdzie z sądu