premie dla ministerstwa zdrowia

21. Data: 2003-01-20 12:40:28

Temat: Re: (OT) Odp: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elizabeth" <w...@p...com> napisał/a news:b0gq6v$69c$1@news.tpi.pl:

> A kto im broni? Ja tylko uważam, że macierzyństwo nie może być
> przymusowe!

A jest? Ktoś komuś dziecko przez brzuch wciska?

BP NMSP
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

22. Data: 2003-01-20 16:22:01

Temat: Re: premie dla ministerstwa zdrowia
Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Tinue" <t...@w...tlen.pl> napisał w wiadomości

> Powtarzam się. Racja. Bo nadal nie wiem co to za dramat. Pęknięta
> prezerwatywa? Trzeba było nie iść do łóżka z facetem, z którym się nie
> chce/nie może mieć ewentualnego dziecka.

A co z sytuacja gdy w danej chwili NIE MOZNA sobie pozwolic na dziecko?
Bo ma sie juz troje a z praca ciezko i ledwo na tyle osob starcza? Zyc w
celibacie? Bo wypadki sie zdarzaja - nawet przy zachowaniu duzej ostroznosci
a sterylizacja jest w naszym kraju tez zabroniona.
Zapewniam Cie ze dla rodzicow kilku dzieci ktorych na wiecej juz nie stac -
kolejne dziecko moze byc dramatem.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
http://www.zwierzeta.cisza.pl/niewydolnosc_nerek-01.

23. Data: 2003-01-20 16:40:37

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
napisał w wiadomości news:ajjl2v4ff8ju5slmbjqfj0aridnmcepej3@4ax.com...

> Tu bym się z Tobą nie zgodził.

Ja rowniez - zgadzam sie z Toba. U ludzi uposledzonych umyslowo i powaznie
chorych psychicznie nie dosyc ze zdarza sie iz pobudliwosc seksualna maja
bardzo duza - to na dodatek - zwykle nie sa obciazeni roznymi hamulcami
charakterystycznymi dla innych ludzi. I nie zawsze sa to zdrowe hamulce -
czesto wrecz przeszkadzaja w normalnym zyciu plciowym - nie tylko nakazuja
pewne normy zachowania.

Dla ludzi uposledzonych psychicznie seks jest czysta przyjemnoscia
fizyczna - kilka razy spotkalam sie z sytuacja gdy mezczyznie wystarczal sam
widok ladnej dziewczyny by hormony w widoczny sposob w nim zabuzowaly - ze
tez tak sie wyraze. A on sie tym wylacznie cieszyl i korzystal. Jak
nazwalibysmy zdrowego i sprawnego umyslowo czlowieka ktory onanizuje sie na
widok dziewczyny w telewizji lub za oknem mimo iz obok akurat siedza goscie
jego rodzicow?
I zachowuj sie tu czlowieku gdy jest to syn twoich znajomych...

Pracuje w szpitalu psychiatrycznym. Obecnie mamy tam nad podziw spokojnych
pod tym katem pacjentow, byc moze ze wzgledu na ich wiek i dlugoletnie
branie lekow - to wieloletni schozofrenicy - ale zdarzali sie i tacy ktorzy
calymi dniami zabawiali sie sami w wiadomy sposob.

Pomijajac patologiczna nadpodbudliwosc seksualna w przypadku niektorych
chorob - to dla niektorych osob z zaburzeniami psychicznymi lub z
niedorozwojem umyslowym - przyjemnosc plynaca z seksu jest zwykla potrzeba -
jestem glodny to jem, mam ochote na seks - to tez ja zaspokajam - ciaza -
jaka ciaza (jesli wogole ta mysl sie pojawi)?
Ludzie uposledzeni czesto maja malo pasji, zajec - przewaznie sie nudza,
chyba ze naprawde ktos sie nimi zajmuje. Czesto maja silna potrzebe
bliskosci i zdarza sie ze zaspakajaja ja w lekko kontrowersyjny sposob. Na
moim osiedlu mieszkala uposledzona mloda kobieta razem ze swoim uposledzonym
mezem. Pani ta bardzo chciala byc lubiana, wrecz lgnela do ludzi - w zwiazku
z czym okoliczna mlodziez plci meskiej miala niezla "radoche" - bo Basia
byla calkiem ladna i zadbana a i zabawic sie lubila. Rezultatem byly dzieci
rodzace sie srednio co rok, odbierane matce i umieszczane w domu dziecka.

Pozdrawiam
Agnieszka

24. Data: 2003-01-20 16:47:59

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> I cały czas zmieniasz wątek przywołując kobiety ze wskazaniami medycznymi,
> mimo że już na początku napisałam, że te przypadki akurat doskonale
> rozumiem. Ja wciąż i wciąż nie uzyskuję odpowiedzi na pytanie -- czy
> moralne jest obarczać resztę społeczeństwa kosztami usuwania konsekwencji
> nieprzemyślanych zachowań pewnej części kobiet?

Byc moze w tej rozmowie po prostu dwie strony sie nie rozumieja?

Co sadzisz o zalegalizowaniu aborcji jako takiej? Zeby byla legalna. Nikt
nie mowi ze aborcja bez wskazan medycznych ma byc bezplatna - a niech bedzie
platna. Ile taki zabieg moze kosztowac zeby sle prywatnemu lekarzowi lub
szpitalowi oplacil? 500 zl? A niech kosztuje 500 zl. Byleby byl legalny i
kobieta ktora naprawde znajdzie sie w trudnej sytuacji miala LEGALNIE prawo
ta ciaze usunac - jesli sie na to zdecyduje.
Jesli ulegne poparzeniu - to mam prawo by leczenie przebiegalo w szpitalu i
bylo refundowane, rowniez operacje plastyczne. Jesli chce sobie powiekszyc
biust - to place. Ale mam do tego prawo.

Co sadzisz o takim rozwiazaniu?

Pozdrawiam
Agnieszka

25. Data: 2003-01-20 17:25:17

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał/a

> [...]
>
> Byc moze w tej rozmowie po prostu dwie strony sie nie rozumieja?
>
> Co sadzisz o zalegalizowaniu aborcji jako takiej? Zeby byla legalna.

Przecież już o tym pisałam.

zabiegowi, a nie moja. Zabiegi ze wskazań medycznych -- jasne, to nie
podlega dyskusji. Ale kobiety, którym pękła prezerwatywa lub nie pomyślały
-- niech za ten zabieg płacą, wedle ustalonych stawek. Ciąża to nie
choroba."

> [...]
> przebiegalo w szpitalu i bylo refundowane, rowniez operacje
> plastyczne. Jesli chce sobie powiekszyc biust - to place. Ale mam do

Czytałaś moje listy w tym wątku? Przecież ja cały czas mówię, że przy
wskazaniach medycznych lub w przypadku ciąży pochodzącej jak najbardziej
należy się bezpłatny zabieg. Protestuję wyłącznie przeciwko bezpłatnym
zabiegom dla tych, którym się nie chciało wcześniej pomyśleć. Zobacz,
przecież ja sama postulowałam te 500zł:

każdy brać 500 zł to byłoby fair wobec ludzi _chorych_, których możnaby za
to leczyć?. Przypominam, że ciąża to nie choroba. Skoro za powiększenie
biustu się płaci, to czemu usunięcie niechcianej [1] ciąży ma być darmowe?
W obu przypadkach nie chodzi o ratowanie zdrowia czy życia."

26. Data: 2003-01-20 17:29:28

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał/a

> [...]
> zabroniona. Zapewniam Cie ze dla rodzicow kilku dzieci ktorych na
> wiecej juz nie stac - kolejne dziecko moze byc dramatem.

Nie słyszałam, żeby środowiska feministyczne postulowały wprowadzenie --
wzorem reszty świata -- zabiegów sterylizacji. Myślę, że to byłby naprawdę
świetny pomysł i sama -- po urodzeniu zaplanowanej liczby dzieci -- chętnie
poddałabym się takiemu zabiegowi :-) Dla własnej wygody, żeby się nie truć
hormonami i nie obgryzać z nerwów paznokci po każdym stosunku. MSZ to
naprawdę dobry pomysł i myślę, że lepszy od proponowania aborcji.

Elizabeth -- czy w Waszej kampanii jest mowa o sterylizacji?

27. Data: 2003-01-20 17:44:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszko

(wyjatkowo lubie to imie)

On Mon, 20 Jan 2003, La Luna wrote:

> A co z sytuacja gdy w danej chwili NIE MOZNA sobie pozwolic na dziecko?
> Bo ma sie juz troje a z praca ciezko i ledwo na tyle osob starcza?

1. ja mam juz troje
2. nie oplywam w bogactwach
3. nie zyje w celibacie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

28. Data: 2003-01-20 18:59:25

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jan 2003 10:30:08 +0100, mysza napisał/a:

> Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b0ge3u$ccp$...@n...tpi.pl...
> Ubogie jest niestety to co piszesz :/ Każdy dojrzały człowiek powinien mieć
> świadomość, że nie ma 100%-owego zabezpieczenia.

> A to niby nie jest aborcja??!! Ja za uśmiercanie dzieci też nie będę płacić.

A kto ci każe płacić?
Twoje śmierdzące grosze i tak są NICZYM.

--
Pozdrawiam;
Kaja

29. Data: 2003-01-20 19:21:14

Od: Lixana <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 20 Jan 2003 13:07:36 +0100, mysza napisał/a:

> Użytkownik Elizabeth <w...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b0gnuf$eaj$...@n...tpi.pl...

> A wiesz... są też ludzie, którzy chcą mieć dzieci.

A Ty pewnie chcesz,ale nie jesteś zdolna i dlatego tak się mścisz.

30. Data: 2003-01-20 22:22:11

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
m.torun.pl...

> (wyjatkowo lubie to imie)

Milo mi :)

> 1. ja mam juz troje
> 2. nie oplywam w bogactwach
> 3. nie zyje w celibacie

Hmm.... I?
Wlasnie meczy mnie jakas infekcja wiec pewnie dlatego ciezko mi sie mysli :)
Dzisiaj zapomnialam swojego wlasnego numeru telefonu a i w adresie sie
pomylilam, co biorac pod uwage ze wlasnie bylam na praktyce na oddziale
szpitalnym na ktorym leza ludzie z otepieniami i Alzheimerem - bylo lekko
niepokojace ;)
Chodzi Ci o to ze mozna sie skutecznie zabezpieczac?

Znam rodziny w ktorych tez jest jedno czy kilkoro dzieci a sytuacja
finansowa na ta chwile jest bardzo ciezka. Malzenstwa te tez nie zyja w
celibacie - bo ciezko by bylo. Zabezpieczaja sie i na razie zdaje to
egzamin - ale wiadomo - zawsze cos moze pojsc nie tak i naprawde wielka
tragedia dla rodziny gotowa. Dziecko powinno byc wyczekiwane, upragnione i
ogolnie - powinno byc chciane.

Ja sama nigdy bym ciazy nie usunela - no chyba ze dziecko mialoby byc jakos
szczegolnie okaleczone jednak to inna sprawa - ale po prostu - jestem w
stanie zrozumiec osoby ktore w desperacji sa w stanie posunac sie do tego
rozwiazania i wiem ze nie moge ich potepiac. Bo wiem ze sa to czesto decyzje
dramatyczne.

Oczywiscie - przeciwna jestem aborcjom stosowanym niczym swoisty srodek
antykoncepcyjny - o wpadka! To sobie usune i bedzie spokoj.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
http://www.zwierzeta.cisza.pl/niewydolnosc_nerek-01.
html

krwiodawstwo a antykoncepcja...
[w-wa] Przerażające: jedliśmy psinę, kocinę, gołębinę...
Dystonia focalis
program komputerowy do osługi gabinetu lekarskiego
Przeziębienie w ciąży