próbki NIVEA :(

1. Data: 2003-08-06 07:25:46

Temat: Re: próbki NIVEA :(
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj dziwne mi przyslali - fakt ,ze nie za wiele - bo zaledwie 3 - w tym 2x
chusteczki do twarzy i probke D'energie.
A pisalam do nich z prosba o przeslanie mi katalogu.

Hmm ja otrzymalam probki od:
- Ziaji
-Nivea
- Iwostin
-Farmona

Z innych firm przeslali mi tylko katalogi ...

Pozdrawiam Ewa

1. Data: 2003-08-06 07:25:48

Temat: próbki NIVEA :(
Od: "pmw" <p...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

kilka dni temu pojawił się na grupie post w sprawie kremów Nivea. Któraś z
Was
radziła zwrócić się do tej firmy za pośrednictwem www.nivea.pl - kontakt
po próbki. Ucieszona poradą postanowiłam z niej skorzystać.
Jakie było moje zdziwienie gdy dziś rano znalazłam w skrzynce mailowej
taki oto list:
" serdecznie dziękuję za maila i zainteresowanie nasza firma. Niestety, nie
możemy spełnić
Pani prośby. Zgodnie ze strategia komunikacyjna naszej firmy nie wysyłamy
próbek
naszych produktów pocztą. Dystrybuowane są one wyłącznie w prasie oraz w
sklepach kosmetycznych.".

Co Wy robiłyście/ pisałyście że dostałyście te próbki?????

A tak przy okazji od razu zapytam czy znacie jakieś firmy które wysyłają
pocztą swoje próbki ???

pozdrawiam
Aleksandra

1. Data: 2003-08-06 08:01:45

Od: "pmw" <p...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj dziwne mi przyslali - fakt ,ze nie za wiele - bo zaledwie 3 - w tym 2x
> chusteczki do twarzy i probke D'energie.
> A pisalam do nich z prosba o przeslanie mi katalogu.
> (...)

dzieki za odpowiedz ale jeszcze chce sie upewnic...
pisalas bezposrednio do Nivea ( mail/poczta) czy moze do jakiegos
dystrybutora?

pozdrawiam
Aleksandra

1. Data: 2003-08-06 08:21:47

Od: "Tysia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ja do Nivea pisalam w maju i tak jak napisalam do nich w sobote to juz w
czwartek mialam te probki ale musze powiedziec, ze daja bardzo skromnie.
Dostalam 2x krem D'energie i kilka broszurek. Zebym byla jakos specjalnie z
tego zadowolona to nie moge powiedziec....
Jezeli chodzi o przysylanie probek to uwazam, ze najlepsze sa Ziaja i Dax.
Przyslali mi tyle tego, ze dla trzech osob spokojnie starczylo:)))
Do Erisu jak ostatnio pisalam to przyslali mi tylko jedna probke tyle tylko,
ze o pojmnosci 15ml choc wolalabym kilka roznych mniejszych....
A i Oceanic dosc sporo przyslal probek, dostalam nawet krem Matisa:)))

Wiesz wydaje mi sie, ze producenci wola probki dawac do gazet niz wysylac.
Chociaz moge sie mylic bo ostatnio nawet w gazetach jest ich malo... Coraz
wiecej osob sie do nich zglasza i sa tacy co zyja tylko na probkach, znam
takich...

Sprobuj napisac do innych producentow.

Powodzenia

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2003-08-06 08:23:03

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bgqcbl$dp1$1@korweta.task.gda.pl,
pmw <p...@n...poczta.onet.pl> typed:

> dzieki za odpowiedz ale jeszcze chce sie upewnic...
> pisalas bezposrednio do Nivea ( mail/poczta) czy moze do jakiegos
> dystrybutora?

No to jestem bardzo zdziwiona, bo ja pisalam do nich w polowie czerwca
jakos, opisalam swoja cere i oczekiwania zwgledem kosmetykow i po kilku
dniach mialam w skrzynce (w zwyklej kopercie listowej) probki Nivea
D'energie. Pojecia nie mam dlaczego teraz twierdza, ze to niezgodne z ichnia
polityka... Moze ostatnio cos sobie w przepisach wewnetrznych zmienili?
Swoja droga - ich strata, ja tam zawsze kupuje produkty firm, od ktorych
dostaje probki.

A probki (oprocz wymienionych przez 4niolka) daja tez:
*Dermika* (maja cuuudowna serie Mat-B do ktorej sie przymierzalam jak kot do
jeza, jak przyszly probki, to sie zdecydowalam na 100%),
*Idea25* (Citrobiotic - polecam, krem z filtrem 20 w przystepnej cenie),
*Miraculum* (obecnie Owocowy Sad, bo chociaz dostalam od nich mase probek
Tajemnica Mlodosci to jednak nie trafili - napisalam, ze mam cere tlusta, a
wyslali mi tluste kremy do cery suchej =| Ale probki dali, wiec czulam sie
zobowiazana "cos" u nich kupic, a Owocowy Sad polecam).

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-08-06 10:19:55

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm a ja od Ziaji nie dostalam nic :( Za to skrzynke pocztowa zapchal mi Dax
;) Chyba cos pomylili bo przyslali mi 3 razy te probki i mecze je z mama do
dzis hehe ;) Dostalam tez Sza, Dermike i Eris.

1. Data: 2003-08-06 13:32:08

Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pmw" <p...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A tak przy okazji od razu zapytam czy znacie jakie? firmy które wysyłaj?
> poczt? swoje próbki ???
>
> pozdrawiam
> Aleksandra

Witam!
Wiele słyszę osotatnio o próbkach, które firmy kosmetyczne wysyłają pocztą,
jeśli o nie poprosimy. Zastanawiam się tylko, czy koszty przesyłki pokrywa
wysyłający czy odbierający.I czy próbki są faktycznie darmowe?
Mam nadzieję,z e nie zganicie mnie za głupie pytanie, ale jeszcze nigdy w
dostawanie próbek się nie bawiłam, stąd moja ciekawość
pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2003-08-06 13:33:22

Temat: Re: Re: próbki NIVEA :(
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xineh wrote:

> Wiele słyszę osotatnio o próbkach, które firmy kosmetyczne wysyłajš pocztš,
> je?li o nie poprosimy. Zastanawiam się tylko, czy koszty przesyłki pokrywa
> wysyłajšcy czy odbierajšcy.I czy próbki sš faktycznie darmowe?

koszty wyslki pokrywa wysylajacy, bo to w jego (firmy) interesie jest
zainteresowanie klientki oferta. probki sa faktycznie darmowe.

xx.

1. Data: 2003-08-06 16:15:13

Od: "" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Wy robiłyście/ pisałyście że dostałyście te próbki?????
>
> A tak przy okazji od razu zapytam czy znacie jakieś firmy które wysyłają
> pocztą swoje próbki ???

Witam
Właśnie dziś dostałam próki od Nivea. Niestety niewiele tego:(
Dostałam chusteczki i próbkę kremu oraz trochę ulotek. Wcześniej napisałam do
nich maila o próbki i odpisali, że postarają się wysłać i dotrzymali słowa;)
Poza tym dostałam wcześniej już próbki z Ziaji( kilka) i z dax cosmetics(oni
prszyałali sporo tych próbek, aż byłam zaskoczona).
Wsyałam też maila do Oceanica,odpisali że przyślą ale jak na razie nic :(.
Natomiast Miraculum jeszcze nie odpowiedziało na maila, choć wysłałam kilka dni
temu.
Pozdrawiam
Eda

1. Data: 2003-08-06 20:23:29

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w

> *Dermika* (maja cuuudowna serie Mat-B do ktorej sie przymierzalam
jak kot do jeza, jak przyszly probki, to sie zdecydowalam na 100%)

Oj, Dermika Mat B grupowiczki zachwycaja sie od dluzszego czasu :-)
Sama zuzywam juz czwarty sloiczek kremu nawilzajacego i jestem bardzo
zadowolona :-)

Gosia

opryszczka
pędzle do makijażu WE- MA